Slovákov oslovuje reklama viac, než je to bežné v iných štátoch. Podľa Ľubomíra Drahovského, analytika z prieskumnej agentúry Terno, napríklad naši susedia Česi sa až natoľko neriadia reklamou ako my, Slováci. Majú od nej väčší odstup.
Druhé špecifikum našich spotrebiteľov je podľa neho názorová regionálna rozdielnosť na Slovensku. Úplne inak sa pozerá na ponuku obchodu spotrebiteľ, ktorý má v peňaženke viac peňazí a žije v ekonomicky silnejšom regióne, a inak ten, kto ich má menej. „Tomu sa obchod logicky a rozumne prispôsobuje. V slabších regiónoch nie je v pôsobení na zákazníka hlavnou zbraňou reklama produktu, ale reklama ceny,“ hovorí Drahovský.
Veda, ktorá sa zaoberá tým, ako pracovať s cenou a...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.