StoryEditor

Otravné call centrá? Toto o nich potrebujete vedieť

14.12.2015, 15:59
Autor:
redred
Prinášame 5 otázok a odpovedí o pôsobení call centier. Prečo nahrávajú hovory a odkiaľ majú vaše číslo?

Ako sa tvorí kontaktná databáza? Odkiaľ máte telefónne čísla?

Väčšina našich klientov má svoju vlastnú databázu klientov, ktorých chce so svojou ponukou osloviť. V ďalších prípadoch využívame tzv. verejne dostupné zdroje z internetu, písomných telefónnych zoznamoch a podobne.

Sú všetky hovory nahrávané?

V každom monitorovanom hovore je zákazník vopred informovaný o nahrávaní hovoru a zákazník sa sám rozhodne, či bude v hovore pokračovať. Hovory sú nahrávané pre účely prípadnej neskoršej reklamácie a zároveň spätnej kontrole.

Koľko ľudí denne kontaktujete?

V našej snahe je poskytnúť informáciu o zaujímavých možnostiach vždy čo najvyššiemu možnému počtu ľudí v daný deň. V priemere sa pohybujeme na počte približne 200.000 oslovených ľudí mesačne v rámci našich prevádzok na Slovensku.

Aká je budúcnosť predaja cez telefón?

Predaj cez telefón predstavuje jednu z najefektívnejších metód predaja a teší sa veľkej obľube. Dnes má telefón skoro každý a ušetriť čas, ktorý sa dá venovať rodine alebo nejaké to euro navyše, je zaujímavá alternatíva pre mnohých ľudí a pre našich obchodných partnerov je zaujímavé osloviť čo najviac potenciálnych klientov a ponúknuť im obchodné výhody, ktoré pre nich pripravili.

Aká je úspešnosť telemarketingu ako marketingovo-predajného kanála v porovnaní s ostatnými?

Telemarketing je v dnešnej dobe preferovanou voľbou pre efektívne oslovenie klientov s vopred pripravenou ponukou. Úspešnosť predaja je veľmi rôznorodá a pohybuje sa v rozmedzí od štyroch percent do 80 percent. Všetko závisí od vhodnej ponuky, správnej stratégie a filtrovania cieľovej skupiny zákazníkov. Prostredníctvom telemarketingu aktívne oslovujeme zákazníkov – a v tomto je zásadný rozdiel oproti pasívnym predajným technikám ako sú mailové ponuky, banery na internete, reklamné spoty v rádiu / TV, bilboardy. V týchto prípadoch zákazník len prijme pasívnu informáciu a závisí od veľa faktorov, či ho daný produkt zaujme a bude si zisťovať ďalšie možnosti. Pri telemarketingu ho aktívne a cielene oslovíme a zodpovieme všetky vznikajúce otázky a správne ho namotivujeme ku kúpe.

Zdroj: eCall Slovakia

 


 

01 - Modified: 2007-12-06 22:00:00 - Feat.: 0 - Title: Tipy na lyžovačku
01 - Modified: 2024-03-25 12:15:28 - Feat.: - Title: Indická veľvyslankyňa pre HN: Ste tradičným trhom najmä pre naše textilné, medicínske a obuvnícke výrobky 02 - Modified: 2024-02-28 09:54:27 - Feat.: - Title: Obrat na Slovensku. Zlepšená nálada vydržala ľuďom len pol roka, teraz sa obávajú troch zásahov na peňaženky 03 - Modified: 2023-12-12 09:46:26 - Feat.: - Title: Prerod z montážnej dielne na „trendsettera“. Náš sused zažíva rozmach a jeho firmy sa obzerajú aj po Slovensku 04 - Modified: 2023-11-30 06:38:42 - Feat.: - Title: Na otvorené obchody sedem dní v týždni sme si už zvykli. Podľa navrhovanej novely sa to má zmeniť 05 - Modified: 2023-11-29 15:20:02 - Feat.: - Title: Aj vám všade vyskakuje reklama na čínsky obchod Temu? Slovenský online marketér varuje, že môže byť poriadne škodlivý
menuLevel = 1, menuRoute = prakticke-hn, menuAlias = prakticke-hn, menuRouteLevel0 = prakticke-hn, homepage = false
26. apríl 2024 21:01