Union zdravotná poisťovňa, hovorkyňa Judita Smatanová:

1. Aký trend vládne v počte neplatičov?

Nezaznamenali sme stúpajúci trend v počte neplatičov.

2. Čo robíte pre to, aby sa klienti vyhli exekúciám?

Vzniknutý dlh si uplatňujeme výkazom nedoplatkov, ktorý zasielame platiteľom poistného. Platitelia, ktorí majú zriadený prístup k online pobočke, majú zverejnené svoje výkazy nedoplatkov aj elektronicky. V prípade, že v zákonom stanovenej lehote nepríde k úhrade vzniknutej pohľadávky, ktorú si zdravotná poisťovňa uplatnila výkazom nedoplatkov, pred začatím exekučného konania zdravotná poisťovňa formou SMS správy alebo e-mailom upozorňuje platiteľov poistného na neuhradenú pohľadávku.

3. Ktorú skupinu ľudí považujete za najväč

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.