Používajte žltú a modrú farbu
Vedci zistili pozitívny účinok týchto farieb na ľudí. Účinné sú aj v reklamách.
Píšte dlhšie popisky
Tu zohráva dôležitú úlohu sentiment. Keď sú popisky krátke, klienti sa necítia vtiahnutí do „deja“. Naopak, dlhšie popisky zvýšia ich záujem o vás.
Zabudnite na otázniky a výkričníky
Dramatizovanie má podľa prieskumov negatívny vplyv na kupujúcich.
Nepoužívajte filtre
I keď je Instagram o fotkách, ktoré vyzerajú čo najlepšie vďaka použitiu rôznych filtrov, funguje to len pri súkromných fotkách. Klienti od firiem a značiek očakávajú, že ich snímky budú autentickejšie. Bez filtrov a prilepšení.
Príspevky pridávajte nepravidelne
Dajte si pozor, aby ste zákazníkov vašimi príspevkami nezahltili. Nechcú to. Značky, ktoré pridávajú príspevky selektívne, si totiž podľa prieskumov získali viac priaznivcov, než tie, ktoré ich novinky pridávali pravidelne.
Zdroj: Business Insider