Nákupné zvyklosti Slovákov sa menia. Ako sa v posledných rokoch zmenila výstavba či prestavba nových nákupných centier? Existuje na Slovensku potenciál ich rozširovania aj do nových miest? Spýtali sme sa zástupcov obchodných centier na Slovensku. Tu sú vyjadrenia niektorých z nich.
Hovorí Petra Klasová Hándlová, riaditeľka Polus City Center
Z našich skúseností môžeme potvrdiť, že zákazníci sa stávajú čoraz náročnejšími, čo sa, prirodzene, odráža aj na plánoch developerov pri výstavbách či modernizácii už postavených nákupných centier. Aj na Slovensku registrujeme globálny trend pretransformovať klasický koncept nákupného centra do komplexnejšej roviny, viacerí v tomto prípade hovoria o tzv. „lifestylových galériách“. Kultúra nakupovania sa totiž výrazne zmenila. Nákupné centrá sa stali pevnou súčasťou nášho životného štýlu a ako také prestávajú byť vnímané len ako miesta, kam sa človek vyberie výlučne za&n...
Zostáva vám 85% na dočítanie.