StoryEditor

Google preferuje firmy, ktoré mu platia. My tie overené

04.04.2016, 15:28
Dopytovací portál AAAdopyt.sk ponúka prepojenie schopných podnikateľov a ľudí, ktorí ich potrebujú. Prečítajte si, ako funguje a aké overené tipy vám pomôžu dostať viac peňazí v vášho biznisu.

Na čo nám v drobnom podnikaní môže pomôcť dopytový web, ako je ten váš?

Môžete zarobiť. Nájsť si novú obchodnú príležitosť alebo napríklad aj tender zo štátneho sektoru. Je to jednoduché registrovanú firmu automaticky upozorní mail. Napríklad ak zákazník hľadá stavebnú firmu na stavbu rodinného domu, alebo štát vyhlási zákazku na tvorbu web stránky, alebo loga  tak systém automaticky pošle potrebné dokumenty ku ktorým stačí poslať len cenovú ponuku. Výhodou je že zákazky triedime podľa oboru, overujeme a veľkou výhodou pri verejnom obstarávaní spracujeme všetky verejné zákazky a to dokonca aj podlimitné.

Ktoré typy podnikateľov či profesií vás najviac vyhľadávajú a prečo? Kto je váš typický klient? 

Koncoví zákazníci na stránke AAADopyt píšu svoje dopyty alebo požiadavky. Napríklad, ak niekto potrebuje vytvoriť novú  web stránku, iný si chce objednať na náhradné diely na auto alebo iný zákazník chce zrekonštruovať domov či kuchyňu,  preto v zozname firiem máme pokryté takmer všetky odvetvia. Jedine tak dokážeme ponúknuť rýchlu a kvalitnú službu. Najviac dopytov máme z kategórie stavby , rekonštrukcie, autodoprava a ubytovanie.  Dôvod je jednoduchý, každá rodina aspoň raz za rok potrebuje buď vymaľovať byť, vymeniť, položiť dlažbu v kúpeľni alebo plánuje dovolenku. 

Treba sa vždy pred vyhľadávaním či zadávaním dopytu u vás registrovať?

Bezplatnú registráciu urobíme za zákazníka automaticky, ak vyplní inzertný formulár. Registrácia slúži na správu objednávok, hodnotenie firiem alebo na rôzne zľavy a kupóny. Napríklad, zadáte si dopyt na nové pneumatiky na auto a neprišla ponuka akú ste očakávali, tak dopyt môžete opätovne zverejniť. Alebo môžete vyjadriť svoju spokojnosť formou hodnotenia firmy ktorá vám službu alebo tovar dodala. 

Prečo treba aj opisovať moju firmu pri registrácii a v čom mi to môže pomôcť?

Vieme o tom že zákazník si dnes vyberá dodávateľa hlavne podľa hodnotenia zákazníkmi, ale aj podľa popisu činnosti firmy. Ak chce u nás registrovaná firma získať kvalitné zákazky, tak je veľmi dôležité, aby o sebe dala vedieť v čom je najlepšia a pravidelne žiadala o hodnotenia zrealizovaných zákaziek. Preto o sebe tvrdíme že sme lepší ako Google a inzertné portály.

Na webe máte okolo 36 kategórií, od auto moto, stavebníctvo, webový dizajn až po zdravotníctvo. Ktorých päť z nich je najviac vychytených a ktoré sú, naopak, na chvoste záujmu?

Dopyty sú sezónne. Napríklad v jarnom období je to hlavne stavebníctvo, kompletné rekonštrukcie, stolárstvo až po objednávky pre záhradníkov. Pred letom je silný záujem o dovolenky, ubytovanie, prepravu osôb a autodopravu. Jeseň a zima je v znamení služieb ako napríklad stavby domov, rekonštrukcie bytov, kuriérske služby elektroinštalačné práce, projektantské služby a objednávky na stavebný materiál sú počas celého roka najžiadanejšie. Kategórie zákaziek z oblasti priemyslu, strojov a chémie sú skôr zo štátneho sektoru. Pripisujeme to hlavne k tomu že zákazky tohto typu nie sú tak potrebné pre koncového zákazníka skôr pre firmy alebo štát.

Ak napríklad pracujeme v určitej oblasti, napríklad ponúkame auto-moto náhradné diely a hľadáme obchodné príležitosti, ako to krok za krokom urobiť? 

Najrýchlejší spôsob je zatelefonovať nám na zákaznícku podporu a všetko urobíme za zákazníka. Ak sa niekto rozhodne urobiť registráciu svojej firmy na stránke AAADopyt.sk do katalógu dodávateľov, tak stačí len kliknúť na modrý banner a vyplniť jednoduchý formulár. Sú to kontaktné údaje, IČO a kategórie dopytov o ktoré má konkrétna firma záujem. Prihlasovacie údaje posielame mailom a máme vo zvyku do hodiny novo registrovanej firme, alebo živnostníkovi zatelefonovať aj pre prípad správneho nastavenia. Máme pro zákaznícky prístup – hovorí Jana Králová ktorá je zodpovedná za zákaznícku podporu.

Môžeme od vás dostávať vybrané ponuky napríklad z oblasti stavebníctva či reklamy priamo na email, aby nám žiadna ponuka neušla? Čo sa vám osvedčilo v praxi?

Každá firma od nás dostáva zákazky podľa činnosti ktorej sa venuje. Na stránke je možné použiť jednoduché filtre na jednoduchšie vyhľadávanie dopytov. Neraz sa stal prípad, kedy firma, ktorá sa venovala tvorbe web stránok, rozšírila vďaka našim dopytom svoju činnosť a dnes poskytujú komplexné marketingové riešenia. Za úspechom stojí rýchlosť. Určite sa oplatí na ponuky reagovať telefonicky preto odporúčam poveriť niekoho kto bude mať v mobile mail, na ktorý chodia nami schválené dopyty.

Ľudová múdrosť totiž hovorí – „kto skôr seje, ten skôr melie“. V jednoduchosti je krása. Vysvetlite svoju ponuku tak, aby ju pochopil aj neodborník. Ponúknuť zákazníkovi niečo navyše, doplnkové služby alebo bonus pre ďalšiu spoluprácu, sa vždy oplatí. Napríklad super je doprava objednaného tovaru zadarmo alebo darčekový poukaz pri ubytovaní, alebo montáž zadarmo.

Ako môžeme mať istotu, že inzerát je skutočný? Overujete to niekto a ako? Musíte niektoré dopyty aj odmietnuť?

Overujeme každý dopyt telefonicky. Uvediem pravidlo z praxe. Minimálna hodnota zákazky musí byť vždy vyššia ako 50 eur. Občas sa stane že pri telefonickom rozhovore s dopytujúcim nájdeme ďalšie skryté  potreby. Spomínam si na zákazníčku, ktorá chcela vymeniť tesnenie na práčke. Keď jej kolega telefonoval s informáciou malej hodnoty zákazky, tak sa mu podarilo zistiť, že zákazníčka hľadá firmu, ktorá by jej zhotovila novú kuchynskú linku. Zákazku sme schválili a do hodiny dostala mailom prvé ponuky. Máme silnú základňu zákazníkov, ktorí opätovne využívajú náš dopytový portál. Preto sa ich snažíme motivovať rôznymi súťažami a sme im vďační, že nás odporúčajú. 

Ponúkate aj možnosť získavať obchodné príležitosti na medzinárodnej úrovni, napríklad z Česka. Kto dané ponuky najčastejšie využíva?

Áno, chceme, aby zarábali aj živnostníci alebo firmy aj v pohraničnom pásme. Máme množstvo spokojných firiem z týchto oblastí. Sú to hlavne stolárske práce, preprava tovaru, výroba plastov, tlače až po lacné ubytovanie.

Všetky dopyty, z Česka aj zo Slovenska, sú spoplatnené vo vašom cenníku. Existuje aj nejaké prechodné obdobie alebo ponúkate možné zľavy na vyskúšanie vašich služieb pre nových klientov?

Áno, ponúkame firmám skúšobnú dobu na jeden mesiac úplne zadarmo. Cenníky služieb sú zverejnené u nás na webe. Nie jednej firme sa podarilo získať zákazku v skúšobnej dobe a zo zisku si hneď objednali trojbalík, prístup a zasielanie dopytov, prístup a zasielanie verejných zákaziek z oboru a firemný zápis profi.

Na webe máte uvedený aj katalóg verených zákaziek. Komu je určený a v čom môže byť podnikateľom prospešný? Prečo by mala firma platiť za verejné obstarávanie, keď je verejné, teda dostupné komukoľvek?

Pre malých a stredných podnikateľov je tento typ služby najlepším spôsobom ako zvýšiť svoje príjmy alebo rozšíriť svoje služby. Na verejné zákazky firmu upozorní mail, bez nutnosti dlhého vyhľadávania. Vyhľadávať vo vestníku nie je jednoduché, firma musí mať registráciu a úprimne trvá to pomerne dlho kým sa v tom kvante verejných zákaziek obchodník dopracuje ku konkrétnej zákazke. Za zmienku určite stojí to že dokážeme spracovať verejné zákazky či už nadlimitné, tak podlimitné. Podlimitné sú tie, ktoré zo zákona obec nemusí zverejniť na celoslovenskom webe verejného obstarávania, pretože cena zákazky neprekročí zákonom stanovenú hodnotu.

Aké sú vaše plány do konca roka 2016 – chcete niečo zaujímavé priniesť svojim používateľom na webe? 

Značka AAADopyt je dnes jednou z najsilnejších v segmente sprostredkovania zákaziek. Našim cieľom je ďalej ju rozvíjať hlavne v oblasti rozvoja služieb. Je radosť sledovať že konkurencia kopíruje naše kroky, je to znak toho že to robíme dobre a týmto trendom chceme ísť.  Víziou celého tímu je dosiahnuť rozvoj svojho pôsobenia aj mimo Slovenska respektíve pohraničnom pásme v okolitých krajinách aby sme mohli podnikateľom ponúknuť viac zákaziek aj týchto lokalitách. Pripravujeme nové produkty a určite najväčší záujem budeme mať na zvýšení oboch skupín ktoré sa nám stretávajú na webstránke. 

01 - Modified: 2024-10-23 21:14:03 - Feat.: - Title: Poskytovateľ služieb v ropnom priemysle Baker Hughes zvýšil zisk o takmer 50 percent, ťažba podporuje dopyt 02 - Modified: 2024-10-03 19:44:10 - Feat.: - Title: Globálny dopyt po plyne stúpne tento aj budúci rok na nový rekord 03 - Modified: 2024-09-02 12:00:00 - Feat.: - Title: Dobrovoľní fiktívni živnostníci: Keď sú s obchádzaním zákona spokojné obe strany 04 - Modified: 2024-08-14 07:28:04 - Feat.: - Title: Uvidíme v popradskej ikone veľké prepúšťanie? Jej nemecká matka sa trápi, krízu riešia aj ich vládne špičky 05 - Modified: 2024-08-09 10:45:13 - Feat.: - Title: Slovenské automobilky zápasia so slabým dopytom, ovplynilo to aj medziročný pokles priemyslu
menuLevel = 1, menuRoute = prakticke-hn, menuAlias = prakticke-hn, menuRouteLevel0 = prakticke-hn, homepage = false
22. november 2024 11:40