Generálny riaditeľ britskej Nadácie pre vzdelávanie (EEF) Becky Francis, potvrdil, že opýtané školy naprieč Anglickom vyjadrili "veľké znepokojenie nad rečou a jazykom malých detí po dopade pandémie".
Dlhodobé účinky na učenie
Pomoc s jazykovými zručnosťami potrebovalo o štvrtinu viac štvorročných a päťročných detí, ktoré v septembri nastúpili do škôl, ako v predchádzajúcich rokoch, uvádza iDNES.cz.
Ukazujú to údaje päťdesiatich tisíc britských žiakov, ktoré analyzovala spoločnosť Speech Link ponúkajúca štandardizované hodnotenie pre základné školy.
Značné zhoršenie v komunikácii detí zistil aj výskum britskej Nadácie pre vzdelávanie (EEF) zo škôl naprieč An...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.