Zvyšovať návštevnosť najvyššej súťaže, zlepšiť finančnú kondíciu hokejových klubov a zlepšiť vzťahy, prípadne priniesť do ligy nových sponzorov. Také boli v roku 2015 plány vtedy nového šéfa súťaže, bývalého reprezentačného obrancu a majstra sveta z Göteborgu Richarda Lintnera. Čísla z ostatných dvoch ročníkov Tipsport ligy ukazujú, že projekty na zatraktívnenie Tipsport ligy fungujú. Kým pred dvoma rokmi bola priemerná návštevnosť na zápasoch 1 748 fanúšikov, v tej poslednej prišlo na štadióny už o takmer dvesto divákov viac. Pri príležitosti začiatku jubilejného 25. ročníka hokejovej ligy HN zisťovali, ako sa vyšší záujem divákov pr...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.