StoryEditor

Ako ich vidí odborník

12.04.2006, 00:00

Smer-SD:
-- Bilbordu Smeru chýba obsah, prezentujú sa predsedom strany Robertom Ficom, čo je už notoricky známa osoba. Netuším, čo tým chceli dosiahnuť. Mohli radšej načrtnúť základné myšlienky, o čom vlastne bude ich program.

SDKÚ-DS:
-- Zjavne opačne ako Smer postupovala SDKÚ. Využili šancu hovoriť prostredníctvom svojich bilbordov o obsahu.

KDH:
-- Pri KDH sa na objavila bilborde snaha byť inšpiratívnymi pre mladšiu cieľovú skupinu a rodiny.

Slobodné fórum:
-- Úplne nové strany ako Slobodné fórum nemajú inú šancu než začať kampaň tvárami politikov. Nemyslím si však, že z hľadiska účinku na voliča vystačia s tvárami.

ANO:
-- Tízingovou kampaňou si ANO podľa mňa zbytočne predražila politickú kampaň. Chceli takto vzbudiť pozornosť, no pre politické strany nemá táto forma veľký význam. Veľká časť populácie totiž vôbec netuší, že to je kampaň ANO.

HZD:
-- Zámer HZD má voličov upozorniť, že sú stranou, ktorá postavila prezidenta na jeho post. S tým si však určite nevystačia.

menuLevel = 1, menuRoute = slovensko, menuAlias = slovensko, menuRouteLevel0 = slovensko, homepage = false
25. november 2024 05:50