StoryEditor

Lidl našiel medzeru v lockdowne. Napriek hrozbám hygienikov sa vyhol opáskovaným regálom

30.11.2021, 19:00
Úrad verejného zdravotníctva hovorí, že reťazce nemôžu predávať neesenciálny sortiment.

Takto pred rokom sa na Slovensku rozbiehala druhá vlna pandémie. Vláda na ňu zareagovala predvianočným lockdownom. Ten sa týkal aj veľkých obchodných reťazcov, ktoré okrem potravín ponúkajú aj ďalší doplnkový tovar. Zo dňa na deň im však bolo nariadené predávať len produkty na uspokojenie nevyhnutných životných potrieb.

Na zákazníkov tak čakali opáskované či igelitom zakryté regály, ktoré zatarasili prístup k elektronike, oblečeniu, ale napríklad aj ku kancelárskym potrebám. Obchodníci toto nariadenie prijali len veľmi ťažko, avšak po niekoľkých týždňoch vo výklade našli medzeru.

Priekopníkom sa v tomto smere stal Lidl. V legislatíve totiž podľa nich nebolo presne určené, čo patrí k životne nevyhnutnému tovaru. A tak pásky z regálov strhli a začali ponúkať všetko. K žltému diskontu sa postupne pripojili aj ďalší predajcovia. Tým sa uzavrel...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
22. jún 2022 09:56