StoryEditor

Hlavné mesto na koľajach sa odkladá

15.03.2018, 23:00
Magistrát chce využiť desiatky kilometrov železničných tratí. Odborník upozorňuje, že verejnej doprave chýba koncepčnosť.

Každodenný boj s kolónami. Obyvatelia blízkych miest a odľahlých mestských častí Bratislavy strávia denne cestovaním do centra mesta aj viac ako hodinu. Zápchy sa ráno a podvečer tvoria na takmer všetkých kľúčových ťahoch, mostoch aj obchvate.

Kľúčové Trnavské mýto
Dopravné riešenie Bratislavy je vo vlakoch. Zhodujú sa na tom primátor mesta Ivo Nesrovnal a bratislavský župan Juraj Droba. „Bratislava má na svojom území viac ako 80 kilometrov nevyužitých železničných tratí, preto vedenie mesta tlačí aj na vládu a príslušné štátne inštitúcie kvôli posilneniu a rozvoju koľajovej do...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-24 14:30:00 - Feat.: - Title: Električky v Petržalke majú úspech, čo však ďalšie nové trate? Na čakačke je sever a juh Bratislavy 02 - Modified: 2025-12-21 20:20:53 - Feat.: - Title: Diaľničiari ukázali tunel Višňové, záujem spôsobil dopravný kolaps 03 - Modified: 2025-12-17 09:41:27 - Feat.: - Title: VšZP plánuje presun pracovísk na bratislavskú Patrónku, Útvar hodnoty za peniaze odporúča rokovať o nájme 04 - Modified: 2025-12-17 08:20:26 - Feat.: - Title: Ráž sa ešte nerozhodol, či bude kandidovať za primátora Bratislavy 05 - Modified: 2025-12-16 16:52:35 - Feat.: - Title: Protest proti mafii v Bratislave
menuLevel = 1, menuRoute = slovensko, menuAlias = slovensko, menuRouteLevel0 = slovensko, homepage = false
26. december 2025 03:09