Úrad vám do elektronickej schránky zaslal rozhodnutie či iný dôležitý dokument, vám však neprišiel. Dôvodom boli technické problémy, zo strany úradu však bolo všetko v poriadku a problém tak musíte riešiť vy. Kým ste nedoručenie neohlásili sami, úrad či súd nemusel konať. Aj s takýmito situáciami sa stretávajú podnikatelia pri elektronickej komunikácii so štátom, po novom by však tento stav už mal byť minulosťou.
Do pripomienkového konania sa totiž dostala novela zákona o eGovernmente, ktorá upravuje aj fungovanie e-schránok. Vďaka nej by samotný úrad mohol rozhodnúť o neúčinnosti doručenia a nemusel by čakať, kým na to adresát príde sám. „Ide najmä o prípady technických porúch a výpadkov, s cieľom neprenášať aj tento ich následok na adresáta správy,“ ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.