StoryEditorVäčšinu našich havarijných mostov má štátna firma. Nie sú na ne peniaze, tvrdí
Zrútený taliansky most mal 51 rokov. Slovenskí vodiči jazdia aj po moste, ktorý bol postavený za Rakúsko-Uhorska.
Počet mostov na Slovensku, ktorým hrozí havária, dosahuje od roku 2014 maximá. Na rozdiel od Talianska u nás síce nehrozí zrútenie diaľničných mostov, ale pozornosť by si vyžadovalo prinajmenšom 15 mostov na cestách prvej triedy. Taký počet stavieb v havarijnom stave totiž vlani narátala Slovenská správa ciest.
Štátna rozpočtová organizácia kritický stav mostov vo výročnej správe odôvo...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-29 15:34:35 - Feat.: - Title: Rážove plány s PPP projektmi sa zadrhávajú. Pri najdlhšom tuneli mení štát prístup
02 - Modified: 2024-10-04 17:24:12 - Feat.: - Title: Obchvat tam mal stáť už pred siedmimi rokmi. Cestári rozbiehajú tender na kľúčovú spojnicu nanovo
03 - Modified: 2024-08-23 12:15:47 - Feat.: - Title: Zistenie HN: Západ Slovenska má najhoršie cesty, no dostáva nejmenej. Vládny audit odhalil pozadie výtlkov
04 - Modified: 2024-08-23 12:16:59 - Feat.: - Title: Dunaj a Váh robia cestárom problémy. Štát hasí havarijné stavy na dôležitých koridoroch
05 - Modified: 2024-07-18 22:00:00 - Feat.: - Title: Pracovali na nových lávkach pre Bratislavu aj JTRE. Budú to unikátne architektonické diela, tvrdí odborník