StoryEditorVäčšinu našich havarijných mostov má štátna firma. Nie sú na ne peniaze, tvrdí
Zrútený taliansky most mal 51 rokov. Slovenskí vodiči jazdia aj po moste, ktorý bol postavený za Rakúsko-Uhorska.
Počet mostov na Slovensku, ktorým hrozí havária, dosahuje od roku 2014 maximá. Na rozdiel od Talianska u nás síce nehrozí zrútenie diaľničných mostov, ale pozornosť by si vyžadovalo prinajmenšom 15 mostov na cestách prvej triedy. Taký počet stavieb v havarijnom stave totiž vlani narátala Slovenská správa ciest.
Štátna rozpočtová organizácia kritický stav mostov vo výročnej správe odôvo...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-07-18 22:00:00 - Feat.: - Title: Pracovali na nových lávkach pre Bratislavu aj JTRE. Budú to unikátne architektonické diela, tvrdí odborník
02 - Modified: 2024-07-15 13:15:51 - Feat.: - Title: Štát podpísal zmluvu s Nemcami. Obchvat na západe sa po rekordne dlhom tendrovaní môže stavať
03 - Modified: 2024-06-17 22:00:00 - Feat.: - Title: Železničný projekt stošesťdesiatky pod Tatrami sa komplikuje. Dôvodom je plánovaný štvorpruh pre autá
04 - Modified: 2024-05-27 14:13:35 - Feat.: - Title: Rozostavanie nových úsekov diaľnic? Je to správne rozhodnutie, robí sa však jedna chyba, tvrdí pre HN expert
05 - Modified: 2024-05-26 22:00:00 - Feat.: - Title: Zlých mostov je rekordne veľa, chátrajú aj Donovaly. Hrozí, že Rážov plán opravy ešte predraží