StoryEditorPrvýkrát zvíťazil program, iný typ kampane, tvrdí odborník
Kiska začínal nepripravený, Vallovi chýbala čerešnička na torte, opisuje ich kampane marketingový konzultant Michal Ruttkay.
Čo boli najväčšie plusy Kiskovej kampane do prezidentských volieb v 2014?
Ja si myslím, že u neho nebola ani tak rozhodujúca kampaň, ako schopnosť ju predať médiám. Kisku akceptovali ako lídra a ako konkurenta a tvorcovia jeho kampane presne toto dokázali. Nedá sa to veľmi porovnávať s inými prípadmi. Bolo to v podstate o presvedčení a o presvedčivosti kandidáta, nie o téme, ale o osobe. Hľadal sa vhodný kandidát, ktorý dokáže vybojovať boj voči Robertovi Ficovi....
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-21 23:00:00 - Feat.: - Title: Aby každý žiak zažíval úspech
02 - Modified: 2024-12-20 23:00:00 - Feat.: - Title: Dokumentaristka: To, ako pristupujeme k deťom so znevýhodnením, je dedičstvo komunizmu
03 - Modified: 2024-12-21 04:51:32 - Feat.: - Title: Klimatický expert pre HN: Najdôležitejšie projekty Green Dealu zlyhali, dohoda EÚ potrebuje obrovský reštart
04 - Modified: 2024-12-17 13:00:00 - Feat.: - Title: ROZHOVOR Jaro Slávik: „Verím v absolútnu náhodu.“
05 - Modified: 2024-12-16 06:00:00 - Feat.: - Title: Miriam Latečková: Príroda má liek na všetko, tak prečo to nevyužiť