StoryEditor

Prvýkrát zvíťazil program, iný typ kampane, tvrdí odborník

19.11.2018, 23:00
Kiska začínal nepripravený, Vallovi chýbala čerešnička na torte, opisuje ich kampane marketingový konzultant Michal Ruttkay.

Čo boli najväčšie plusy Kiskovej kampane do prezidentských volieb v 2014?
Ja si myslím, že u neho nebola ani tak rozhodujúca kampaň, ako schopnosť ju predať médiám. Kisku akceptovali ako lídra a ako konkurenta a tvorcovia jeho kampane presne toto dokázali. Nedá sa to veľmi porovnávať s inými prípadmi. Bolo to v podstate o presvedčení a o presvedčivosti kandidáta, nie o téme, ale o osobe. Hľadal sa vhodný kandidát, ktorý dokáže vybojovať boj voči Robertovi Ficovi....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-21 23:00:00 - Feat.: - Title: Aby každý žiak zažíval úspech 02 - Modified: 2024-12-20 23:00:00 - Feat.: - Title: Dokumentaristka: To, ako pristupujeme k deťom so znevýhodnením, je dedičstvo komunizmu 03 - Modified: 2024-12-21 04:51:32 - Feat.: - Title: Klimatický expert pre HN: Najdôležitejšie projekty Green Dealu zlyhali, dohoda EÚ potrebuje obrovský reštart 04 - Modified: 2024-12-17 13:00:00 - Feat.: - Title: ROZHOVOR Jaro Slávik: „Verím v absolútnu náhodu.“ 05 - Modified: 2024-12-16 06:00:00 - Feat.: - Title: Miriam Latečková: Príroda má liek na všetko, tak prečo to nevyužiť
menuLevel = 1, menuRoute = slovensko, menuAlias = slovensko, menuRouteLevel0 = slovensko, homepage = false
22. december 2024 06:37