StoryEditor

Prvýkrát zvíťazil program, iný typ kampane, tvrdí odborník

19.11.2018, 23:00
Kiska začínal nepripravený, Vallovi chýbala čerešnička na torte, opisuje ich kampane marketingový konzultant Michal Ruttkay.

Čo boli najväčšie plusy Kiskovej kampane do prezidentských volieb v 2014?
Ja si myslím, že u neho nebola ani tak rozhodujúca kampaň, ako schopnosť ju predať médiám. Kisku akceptovali ako lídra a ako konkurenta a tvorcovia jeho kampane presne toto dokázali. Nedá sa to veľmi porovnávať s inými prípadmi. Bolo to v podstate o presvedčení a o presvedčivosti kandidáta, nie o téme, ale o osobe. Hľadal sa vhodný kandidát, ktorý dokáže vybojovať boj voči Robertovi Ficovi....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-05 23:00:00 - Feat.: - Title: Zubár: Za čo (ne)môže genetika, ako veľmi je dôležitá zubná pasta a prečo by kola mala byť len na predpis? 02 - Modified: 2024-11-05 09:42:13 - Feat.: - Title: Ako som unikol Hamasu. Spoveď Izraelčana, ktorý sa vlani 7. októbra druhýkrát narodil 03 - Modified: 2024-11-05 13:33:41 - Feat.: - Title: Slovák z Chicaga pre HN: Ak máte iný politický názor než ostatní, tak vám na americkom vidieku hrozí aj bitka 04 - Modified: 2024-11-04 12:14:18 - Feat.: - Title: Otočka pri bývaní? Stúpol nám síce počet nových úverov, no nie ich výška, varuje pre HN expert NBS (rozhovor) 05 - Modified: 2024-11-03 23:00:00 - Feat.: - Title: Šéf slovenského Tesca pre HN: Pozeráme sa po menších sídlach. Potenciál majú aj miesta s tritisíc obyvateľmi
menuLevel = 1, menuRoute = slovensko, menuAlias = slovensko, menuRouteLevel0 = slovensko, homepage = false
06. november 2024 01:01