StoryEditor

Prvýkrát zvíťazil program, iný typ kampane, tvrdí odborník

19.11.2018, 23:00
Kiska začínal nepripravený, Vallovi chýbala čerešnička na torte, opisuje ich kampane marketingový konzultant Michal Ruttkay.

Čo boli najväčšie plusy Kiskovej kampane do prezidentských volieb v 2014?
Ja si myslím, že u neho nebola ani tak rozhodujúca kampaň, ako schopnosť ju predať médiám. Kisku akceptovali ako lídra a ako konkurenta a tvorcovia jeho kampane presne toto dokázali. Nedá sa to veľmi porovnávať s inými prípadmi. Bolo to v podstate o presvedčení a o presvedčivosti kandidáta, nie o téme, ale o osobe. Hľadal sa vhodný kandidát, ktorý dokáže vybojovať boj voči Robertovi Ficovi....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-07-26 22:00:00 - Feat.: - Title: Rakúsko i Slovensko sú primalé na to, aby fungovali sami o sebe. Strednú Európu berte ako jeden trh (ROZHOVOR) 02 - Modified: 2024-07-26 06:16:51 - Feat.: - Title: Raj dobrodruhov, psích záprahov i divokej prírody. Turizmus na Aljaške prekonal éru spred pandémie (ROZHOVOR) 03 - Modified: 2024-07-24 22:00:00 - Feat.: - Title: Korona posilnila boom digitalizácie. Všetci zrazu museli robiť rozhodnutia a transakcie digitálne (ROZHOVOR) 04 - Modified: 2024-07-24 16:29:52 - Feat.: - Title: Voliči u Clintonovej vycítili, že po kresle prezidentky túži až príliš. Harrisová môže prekvapiť (ROZHOVOR) 05 - Modified: 2024-07-22 17:10:00 - Feat.: - Title: Politológ Lenč: Fico definoval, akú politiku chce robiť. Čoraz viac svojimi vyjadreniami rozdeľuje spoločnosť
menuLevel = 1, menuRoute = slovensko, menuAlias = slovensko, menuRouteLevel0 = slovensko, homepage = false
27. júl 2024 02:02