StoryEditorŠtátne dotácie pre leteckého dopravcu by narazili na Brusel
Ekonomická univerzita v Bratislave predostrela návrhy, ako by mohol projekt národného leteckého dopravcu vyzerať. Odporučila však, aby sa vláda do jeho realizácie nepúšťala. Definitívne rozhodnutie majú stále v rukách politici.
1. Trhový dopravca
Zabezpečovanie leteckej dopravy na trhovom princípe by bolo najprirodzenejšie a administratívne najjednoduchšie. Zhodujú sa na tom experti z mimovládneho sektora aj analytici Ekonomickej univerzity. Prvým je vznik novej akciovej spoločnosti, ktorá by reagovala na potreby trhu. „Náklady na založenie spoločnosti meriame za obdobie od založenia až po prvý let spoločnosti, čo pri optimistickom scenári predpokladá obdobie deväť mesiacov na všetky úkony potrebné na získanie potrebných licencií a ďalších minimálne šesť mesiacov na začatie predaja a propagáciu letov spoločnosti,“ upozorňuje Ekonomická univerzi...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-19 23:07:53 - Feat.: - Title: Analýza bankového sektora: banky potrápi zdraženie zdrojov
02 - Modified: 2024-12-12 18:19:45 - Feat.: - Title: Audi uzavrie na konci februára svoj závod v Bruseli s 3000 zamestnancami, nenašlo kupcu
03 - Modified: 2024-12-12 12:40:56 - Feat.: - Title: Nový predseda Európskej rady Costa navštívil Londýn, rokoval so Starmerom
04 - Modified: 2024-12-11 23:00:00 - Feat.: - Title: Uvidíme veľkú emisnú spiatočku? Po otrasoch na ňu tlačia vrcholní politici aj automobilky
05 - Modified: 2024-12-11 10:50:14 - Feat.: - Title: Sýrska Sparta. Už to nie je len banda otrhaných džihádistov na toyotách