Uviedol to v rozhovore pre agentúru SITA predseda predstavenstva DPB Branislav Zahradník. Podľa neho nie je táto čiastka z hľadiska celkovej ekonomiky dopravného podniku až taká významná, keďže rozpočet dopravného podniku je viac ako dve miliardy korún. Zdôraznil však, že "v dnešnej ekonomickej situácii je pre dopravný podnik aj desať miliónov čiastka, ktorá mu pomôže". Zahradník si tiež myslí, že reálna trhová situácia neumožní dramaticky zvýšiť výnosy z reklamy. Priznáva však, že jeho tendenciou je pri cenovej politike reklamy v mestskej hromadnej doprave (MHD) postupovať spôsobom, aby jej na vozidlách bolo menej, ale aby bola drahšia. "Mojím cieľom nie je, aby sme mali každé vozidlo, obrazne povedané, pomaľované reklamou. Ale nie som ani zástanca tých hlasov verejnosti, ktoré hovoria, že by mali dopravné prostriedky jazdiť bez reklamy, iba vo farbách mesta," povedal Zahradník.
Ako ďalej uviedol, pre dopravný podnik je zmluva so spoločnosťou Recar, ktorá jej jeho stopercentnou dcérskou spoločnosťou, výhodná a podnik neplánuje od zmluvy odstúpiť. Podľa neho je systém korektný a kontrola transparentná, so spoločnosťou zatiaľ žiadny problém nemajú. Zahradník zároveň tvrdí, že v takomto prípade je výhodou, že Recar podniká aj v iných mestách. "Zisk, ktorý takto vytvára, je ziskom akcionára. Svojím spôsobom, obrazne povedané, Dopravný podnik Bratislava profituje aj na reklame, ktorú Recar zabezpečuje aj v iných mestách," konštatoval Zahradník. Už ani z tohto dôvodu nie je podľa neho momentálne aktuálne vypovedanie zmluvy, alebo zásadný rez do vzťahov. "Budúcnosť ukáže, či vývoj bude smerovať k tomu, aby do tejto spoločnosti vstúpil súkromný kapitál, niekto s medzinárodným zázemím v oblasti reklamy. Počkáme na vývoj, z dnešného hľadiska akútnych bolestí dopravného podniku toto vôbec nie je problém," myslí si Zahradník. Zdôraznil pritom, že by nebolo výhodné ani riešením vypisovať každý rok výberové konanie na spoločnosť, ktorá by sa starala o reklamu.
Záhradník tiež potvrdil, že DPB neuvažuje o prevádzkovaní zájazdovej dopravy či parkovísk v meste alebo o rozšírení servisných činností, čím by sa podnik mohol stať akýmsi servisným zázemím pre niektoré typy autobusov. "Nové vedenie sa bude zameriavať na kľúčovú činnosť, čo je MHD v Bratislave a všetky nadbytočné apendixy, ktoré nesúvisia s hlavnou činnosťou, budeme dávať programovo preč. Nebudeme si vytvárať pridružené výroby, ale sústredíme sa na to ťažiskové, všetko ostatné pôjde do externého prostredia," dodal Zahradník.