Problémy s projektami, azbest a križovanie dvoch diaľnic. Aj to môže ovplyvniť dátum dokončenia D4. Úsek mal byť hotový koncom budúceho roka. To sa však zdá čoraz menej reálne.
Budúci rok mal byť bratislavský obchvat hotový. Združenie firiem, ktoré ho stavia, však avizovalo, že stihne odovzdať len dva úseky R7, dátumy tých zvyšných sú zatiaľ neznáme.
Čo všetko stojí za meškaním najväčšieho infraštruktúrneho projektu súčasnosti?
1. Za meškanie arbitráž
Národná diaľničná spoločnosť mala v prvej etape postaviť most na D1, aby pod ňou mohol súkromník stavať D4. V ďalšej fáze mali vybudovať obchádzkové trasy a nakoniec zdvihnúť celú dotknutú časť diaľnice. To všetko malo byť podľa zhotoviteľa hotové už v januári.
Most je však stále len vo fáze súťaže a diaľničiari ho majú stavať najskôr v lete budúceho roka a odovzdať ho chcú až koncom...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-05 18:30:00 - Feat.: - Title: Slovensko sa mení z plynového obra na trpaslíka. My lipneme na plyne, aj keď ide o slepú uličku (Brífing HN)
02 - Modified: 2024-11-05 09:46:28 - Feat.: - Title: Bratislavská vodárenská spoločnosť počas zimy pozastaví preberanie žiadostí a objednávok na práce
03 - Modified: 2024-11-05 08:29:11 - Feat.: - Title: VIDEO: Na Bajkalskej ulici v Bratislave horelo auto
04 - Modified: 2024-11-04 23:00:00 - Feat.: - Title: Top model z Bruselu mieri namiesto Bratislavy do Mexika. Výhodou sú nižšie výrobné náklady aj blízkosť USA
05 - Modified: 2024-11-04 12:12:37 - Feat.: - Title: Kto ovláda Bratislavu? Po hrubokrkých nastúpili biele goliere, dépeháčkari a „cezpoľní“ z Viedne