StoryEditor

Župám sa nepáči, keď im berú kompetencie

03.11.2019, 23:00
O rozdieloch v českom a slovenskom systéme hovorí pre HN bývalý šéf sekcie železničnej a kombinovanej dopravy na ministerstve Jiří Kubáček.

Prečo zavádzajú v Česku jednotný tarifný systém?
Česi ho zavádzajú preto, lebo u nich prešla objednávka železničnej dopravy na regióny a objednávka diaľkových vlakov zostala na ministerstve dopravy. Kraje prešli na brutto systém, to znamená, že tarifné riziko je na strane objednávateľa dopravy, čiže krajov, zatiaľ čo rýchliky jazdia v takzvanom netto systéme. Znamená to, že príjmy z tržieb sú príjmami...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-08-12 12:30:11 - Feat.: - Title: Za zastávky rýchlikov v Leopoldove a Piešťanoch je 7-tisíc ľudí, Útvar hodnoty za peniaze zmeny obhajuje 02 - Modified: 2022-08-12 13:00:00 - Feat.: - Title: Hviezda pokračovania hororu Sirota má už 25 rokov: Zahrať dieťa bola výzva, výsledok je strašidelný 03 - Modified: 2022-08-14 17:22:16 - Feat.: - Title: Hlina pre HN: Matovič chcel byť najprv s Ficom kamarát, no on sa s ním odmietol čo i len stretnúť 04 - Modified: 2022-08-11 09:21:34 - Feat.: - Title: Šéf Unicredit Bank pre HN: V najbližších troch rokoch budú úrokové sadzby naďalej rásť 05 - Modified: 2022-08-11 10:59:22 - Feat.: - Title: Šéf taiwanského zastúpenia pre HN: Čína vytvára brutálnu novú normu
menuLevel = 1, menuRoute = slovensko, menuAlias = slovensko, menuRouteLevel0 = slovensko, homepage = false
15. august 2022 14:22