StoryEditorBývalý riaditeľ ZSSK kritizuje situáciu na železnici. Nedostatok rušňovodičov je podľa neho kritický
Záujem o profesiu rušňovodičov z roka na rok klesá. Dôvodom je aj plat. Kým v ZSSK zarobia 1450 eur v hrubom, konkurencia ponúka viac.
Železničná spoločnosť Slovensko nemá dosť rušňovodičov, tí odchádzajú ku konkurencii. ZSSK tak musí odriekať vlaky na trase Leopoldov – Bratislava a Malacky – Bratislava.
Stovka rušňovodičov je výrazný nedostatok, tvrdí v rozhovore bývalý riaditeľ ZSSK Pavel Kravec. „Nie je to dobrá situácia, pretože železnica je založená na poskytovaní služby, ktorá je pravidelná a každodenná,“ upozorňuje.
Problém s rušňovodičmi
Podľa neho je dočasným riešením náhradná ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-07 09:03:19 - Feat.: - Title: Súťaž šitá pre ZSSK vyvolá problém. Sklz v liberalizácii musíme riešiť v Bruseli spolu s Rakúšanmi či Dánskom
02 - Modified: 2024-11-06 09:04:50 - Feat.: - Title: Mobilná aplikácia slovenských železníc sa mení, cestujúci získajú okamžitý prehľad o svojom spoji
03 - Modified: 2024-10-31 11:03:05 - Feat.: - Title: Železnice pridávajú spoje na nadchádzajúce sviatky. Pribudne 25 vlakov
04 - Modified: 2024-10-29 14:12:10 - Feat.: - Title: Ako budú jazdiť nové expresy, ktoré nahradia IC? Priamy spoj do Bratislavy dostane ďalšie krajské mesto
05 - Modified: 2024-10-22 14:27:45 - Feat.: - Title: Šéf ZSSK: Naše IC vlaky majú iba 50-percentnú obsadenosť, ľudia preferujú expresy