Rozdiely medzi žiakmi sú od nepamäti, ale koronakríza ich prehĺbila ešte viac. Nie každý mal totiž počas vzdelávania na diaľku rovnaké podmienky. Hlavný problém je v tom, že ak si dieťa napríklad v druhom ročníku dostatočne neosvojilo preberanú látku, na ďalšom stupni už nedokáže napredovať. Dôvodom je kumulatívne nastavenie vzdelávacieho obsahu, čo v praxi znamená, že učivo na seba nadväzuje po ročníkoch. Rezort školstva to plánuje zmeniť na tri cykly – 1. až 3. ročník, 4. až 5. ročník a 6. až 9. ročník. Čo to znamená? „Deti, ktoré si v 1. ročníku niečo zásadné neosvojili, budú mať až do konca 3. ročníka čas ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.