StoryEditor

Farmaceutický priemysel mal dobrú marketingovú stratégiu

07.07.2020, 00:00
Autor:
(BZM)(BZM)
Ľudia sú teraz na ochranu zdravia hákliví a množstvo liekov v ponuke napovedá, že to lekárne pochopili, myslí si maloobchodný analytik Ľubomír Drahovský.

V máji sme na tržbách z maloobchodu videli, že ľudia začali viac kupovať oblečenie. Kým v apríli videli obchodníci s oblečením 80-percentný medziročný pokles, v máji to už bolo len 26. Podobne sa vyšvihol aj maloobchod s tovarom pre domácnosť, teda napríklad spotrebiče alebo nábytok. V apríli mali štvrtinovú stratu, v máji si už medziročne prilepšili o 5,5 percenta. K čomu tu došlo?
Má to viacero aspektov. Jednak veľkú časť druhého kvartálu obchody s nepotravinárskym tovarom ešte neboli otvor...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-01 23:00:00 - Feat.: - Title: Šéfkuchárka Eva Polomská: Čo je podľa nej z hľadiska chutí hriech a čo by si nedala ani za nič na svete? 02 - Modified: 2024-10-31 23:00:00 - Feat.: - Title: Oblbnúť mozog, vypnúť žiadostivosť: Je to forma psychického násilia, tvrdia odpadlíci od Svedkov Jehovových 03 - Modified: 2024-10-31 16:00:00 - Feat.: - Title: ROZHOVOR Ondrej Kandráč: S manželkou nám odpovedali aj na intímne otázky 04 - Modified: 2024-10-31 12:00:00 - Feat.: - Title: Návhár Boris Hanečka: Poviem vám, prečo chodím dogabaný! 05 - Modified: 2024-10-30 23:00:00 - Feat.: - Title: Zuzana Smatanová: Rozbila som sa na kúsky a zase poskladala nanovo. Je užitočné držať sa "na nule"
menuLevel = 1, menuRoute = slovensko, menuAlias = slovensko, menuRouteLevel0 = slovensko, homepage = false
02. november 2024 18:32