StoryEditor

Farmaceutický priemysel mal dobrú marketingovú stratégiu

07.07.2020, 00:00
Autor:
(BZM)(BZM)
Ľudia sú teraz na ochranu zdravia hákliví a množstvo liekov v ponuke napovedá, že to lekárne pochopili, myslí si maloobchodný analytik Ľubomír Drahovský.

V máji sme na tržbách z maloobchodu videli, že ľudia začali viac kupovať oblečenie. Kým v apríli videli obchodníci s oblečením 80-percentný medziročný pokles, v máji to už bolo len 26. Podobne sa vyšvihol aj maloobchod s tovarom pre domácnosť, teda napríklad spotrebiče alebo nábytok. V apríli mali štvrtinovú stratu, v máji si už medziročne prilepšili o 5,5 percenta. K čomu tu došlo?
Má to viacero aspektov. Jednak veľkú časť druhého kvartálu obchody s nepotravinárskym tovarom ešte neboli otvor...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-04 16:20:23 - Feat.: - Title: Umelá inteligencia vstupuje do fintechu. Rozumieť jej začínajú aj Slováci, hoci ešte nie sme tam kde Singapur 02 - Modified: 2025-12-01 14:41:15 - Feat.: - Title: Kenská diplomatka pre HN: Afrika tvorí budúcnosť celej planéty. Hlavnou témou sa tu stáva produkcia potravín 03 - Modified: 2025-11-29 23:00:00 - Feat.: - Title: Nič sa nezmenilo. Gauneri a korupčníci ostali rovnakí a stále idú v tých svojich ušpinených igelitkách 04 - Modified: 2025-11-28 23:00:00 - Feat.: - Title: Epidemiológ: Naposledy vírus mutoval tak, aby nakazil čo najviac ľudí, ale neusmrtil veľa svojich hostiteľov 05 - Modified: 2025-11-26 15:00:00 - Feat.: - Title: Biznis vyjednávač: Nešliapem na ego. Ukazujem rešpekt, aj keď nesúhlasím, menej hovorím a počúvam
menuLevel = 1, menuRoute = slovensko, menuAlias = slovensko, menuRouteLevel0 = slovensko, homepage = false
05. december 2025 15:42