StoryEditor

Farmaceutický priemysel mal dobrú marketingovú stratégiu

07.07.2020, 00:00
Autor:
(BZM)(BZM)
Ľudia sú teraz na ochranu zdravia hákliví a množstvo liekov v ponuke napovedá, že to lekárne pochopili, myslí si maloobchodný analytik Ľubomír Drahovský.

V máji sme na tržbách z maloobchodu videli, že ľudia začali viac kupovať oblečenie. Kým v apríli videli obchodníci s oblečením 80-percentný medziročný pokles, v máji to už bolo len 26. Podobne sa vyšvihol aj maloobchod s tovarom pre domácnosť, teda napríklad spotrebiče alebo nábytok. V apríli mali štvrtinovú stratu, v máji si už medziročne prilepšili o 5,5 percenta. K čomu tu došlo?
Má to viacero aspektov. Jednak veľkú časť druhého kvartálu obchody s nepotravinárskym tovarom ešte neboli otvor...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-03-28 23:00:00 - Feat.: - Title: Michelko pre HN: Nebudeme zrážať opätky a potom sa ľutovať. Koaliční partneri sú zároveň aj naši súperi 02 - Modified: 2025-03-27 18:00:00 - Feat.: - Title: Nezáujem alebo len hanblivosť? Vieme ako rozlúštiť všetkých pánov, bez výnimky 03 - Modified: 2025-03-27 18:36:14 - Feat.: - Title: Cez Rakúsko vstúpite na stomiliónový trh nemecky hovoriacich krajín. Vo Viedni uspejete hlavne s inováciami 04 - Modified: 2025-03-26 23:09:18 - Feat.: - Title: Radačovský pre HN: Je veľmi absurdné, že nemôžeme hlasovať za opozičné návrhy, ak sú dobré (rozhovor) 05 - Modified: 2025-03-27 08:32:52 - Feat.: - Title: Európa nevíťazí. Všetci chceme chrániť planétu, keď to však prináša úpadok, podpora vyprcháva (rozhovor)
menuLevel = 1, menuRoute = slovensko, menuAlias = slovensko, menuRouteLevel0 = slovensko, homepage = false
29. marec 2025 23:57