Vlani vznikol takzvaný harmonogram prípravy a výstavby cestnej infraštruktúry. Ten sa má každý rok prehodnocovať.
Diaľnice sa na Slovensku v minulosti často stavali podľa politických preferencií a nie na základe skutočnej potreby. Rozhodnutia o výstavbe novej infraštruktúry boli preto neodborné a chýbalo im opodstatnenie založené na dátach. Tak napríklad vznikali aj cesty, ktoré sa tiahli na pozemkoch ľudí blízkych aktuálnej garnitúre.
Súčasný minister dopravy Andrej Doležal si v úrade ako cieľ stanovil zmenu tohto konceptu. Rezort preto zostavil zoznam priorít vytvorený na základe objektívnych zreteľov.
Podľa dokumentu priorizácie, na ktorom Doležalovi ľudia spolupracovali s ministerstvom financií, vznikol vlani aj takzvaný harmonogram prípravy a výstavby cestnej infraštruktúry. Ten sa má každý rok prehodnocovať a jeho prvú aktualizáciu predložil Andrej Doležal vláde minulú...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-07-25 14:35:45 - Feat.: - Title: Asociácia finančníkov upozornila na to, že zavedenie dane z bankových prevodov zaťaží pohyb peňazí
02 - Modified: 2024-07-24 20:17:20 - Feat.: - Title: Poľský Sejm schválil zákony o reforme ústavného súdu. Majú zvrátiť zmeny, ktoré spravila bývalá vláda
03 - Modified: 2024-07-24 10:42:18 - Feat.: - Title: Jednodňovú diaľničnú známku si vodiči môžu kúpiť v predpredaji, platná bude od 1. augusta
04 - Modified: 2024-07-23 16:21:58 - Feat.: - Title: Nemecká vláda a opozícia sa dohodli na reforme ústavného súdu
05 - Modified: 2024-07-23 12:00:00 - Feat.: - Title: Časť diaľnice D1 pri Bratislave kompletne uzavrú. Na čo sa musia motoristi pripraviť?