StoryEditorLen 200 vlakov za deň. Kapacita hlavnej stanice je malá a v hre je ďalšie škrtanie
Posledná štúdia ukázala, aký je najpravdepodobnejší scenár.
Pred piatimi rokmi bolo na hlavnej stanici tesno. Štát vtedy prenechal dopravu medzi Bratislavou a Košicami žltým vlakom RegioJetu.
Tie však nevedeli splniť sľubované kapacity, nebola im totiž sprístupnená jediná koľaj, ktorá by im to umožnila. To, že poloha a možnosti na rozširovanie nie sú práve najšťastnejšie, nie je...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-28 09:22:08 - Feat.: - Title: Bratislavskí učitelia dostanú viac, školské odbory s tým spokojné nie sú
02 - Modified: 2024-03-27 13:04:17 - Feat.: - Title: Bratislava spúšťa novú linku do Istanbulu. Letenky sa najprv vyšplhali k tisícke, v máji však poletíš aj za pár eur
03 - Modified: 2024-03-27 08:19:52 - Feat.: - Title: Vodiči v Bratislave sa pre nehodu zdržia na Moste Lanfranconi smerom do Lamača
04 - Modified: 2024-03-26 17:31:42 - Feat.: - Title: Stihnúť to chcú ešte tento rok. Nová električková trať v Petržalke má byť odovzdaná mestu do 15. decembra
05 - Modified: 2024-03-26 17:17:31 - Feat.: - Title: V bratislavskom Ružinove chce Grafobal stavať polyfunkčný areál za 25 miliónov eur