StoryEditor

Len 200 vlakov za deň. Kapacita hlavnej stanice je malá a v hre je ďalšie škrtanie

03.06.2021, 18:24
Posledná štúdia ukázala, aký je najpravdepodobnejší scenár.

Pred piatimi rokmi bolo na hlavnej stanici tesno. Štát vtedy prenechal dopravu medzi Bratislavou a Košicami žltým vlakom RegioJetu.

Tie však nevedeli splniť sľubované kapacity, nebola im totiž sprístupnená jediná koľaj, ktorá by im to umožnila. To, že poloha a možnosti na rozširovanie nie sú práve...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-08-04 17:54:30 - Feat.: - Title: V Bratislave napadol útočník s nožom dvoch mužov. Utrpeli vážne zranenia 02 - Modified: 2022-08-04 13:28:35 - Feat.: - Title: Železnice vyhlásili súťaž na ďalší kľúčový úsek. Pod Tatrami pôjdu vlaky 160-kou 03 - Modified: 2022-08-06 14:00:00 - Feat.: - Title: Takto vyzeral prvý socialistický fast food v Bratislave. Burger u Gurmana stál 10 korún, hranolčeky dávali do pohárika 04 - Modified: 2022-08-03 08:35:42 - Feat.: - Title: Železnice vyhlásili tender na elektrifikáciu trate z Bánoviec nad Ondavou do Humenného 05 - Modified: 2022-08-02 17:00:00 - Feat.: - Title: Železnice už nehrajú „slepú babu“
menuLevel = 1, menuRoute = slovensko, menuAlias = slovensko, menuRouteLevel0 = slovensko, homepage = false
06. august 2022 16:54