Do lavíc sa vrátili v apríli po siedmich mesiacoch online výučby. Dve žiačky druhého stupňa nemali prvé dva týždne žiadne testy a postupne sa vracali ku klasickému rozvrhu. Potom sa však začalo intenzívne preverovanie vedomostí. „Stále hovoria, ako toho majú teraz veľa, aj dve, tri písomky v jeden deň,“ hovorí ich mama Simona Pápayová.
Rezort školstva totiž odporučil po dištančnom vzdelávaní mierny rozbeh. Pod tlakom tak boli aj samotní učitelia, ktorí potrebovali doplniť známky ku koncoročnej klasifikácii. Keďže odporúčané slovné hodnotenie u starších detí nie je ideálnym riešením, školy majú problém nájsť kompromis.
Školám chýbajú informácie
Keď sa v apríli začali postupne vracať žiaci do lavíc, minister školstva Branislav Gröhling odporučil, aby sa učitelia zamerali na socializáci...
Zostáva vám 85% na dočítanie.