Tomáš Zajac je dlhoročným klientom O2. Ako sám tvrdí, so službami operátora je spokojný, faktúry spláca včas a s poskytovateľom mal vždy korektný vzťah.
O to viac ho prekvapilo, keď ho pred pár týždňami kontaktovala spoločnosť EOS KSI, ktorá sa zaoberá profesionálnym vymáhaním pohľadávok.
Tá od neho žiadala zaplatenie staršej neuhradenej platby. Na takomto postupe by nebolo nič zvláštne – na trhu funguje viac takýchto spoločností a ich služby oceňuje mnoho známych hráčov.
Zajac však vidí problém v metódach, ktoré podľa jeho slov EOS KSI využíva. Hovorí o neprimeranom nátlaku, zastrašovaní či výpalníctve. Podobné skúsenosti s podnikom majú aj zákazníčky Kooperativy a UPC.
Viera Holáková a Anita Birčáková do nelichotivého zoznamu praktík dopĺňajú podráždenosť či aroganciu operátorov.
Desiatky podnetov
EOS KSI tvrdí, že sťažnosti sú neopodstatnené a sú iba obrannou reakciou na nepríjemnú záležitosť, ktorej musia zákazníci čeliť. „Faktom je, že vymáhanie dlhov spravidla nepatrí k populárnym činnostiam a samotní dlžníci nemusia naše návrhy a odpo...
Zostáva vám 85% na dočítanie.