Juhokórejská spoločnosť LG Electronics plánuje zvýšiť tento rok svoj podiel na svetovom trhu LCD televízorov z minuloročných 11 na 15 % zvýšením objemu predaja v tejto divízii o 54 %.
LG, ktorá na trhu konkuruje domácemu rivalovi Samsung a japonským firmám Sony a Sharp, predala v minulom roku 16,2 milióna LCD televízorov. Tento rok ich chce predať približne 25 miliónov. Zároveň plánuje predať 4 milióny plazmových televízorov, pričom sa chce zamerať na TV väčších rozmerov.
Konkurenčný Samsung, najväčší producent televízorov na svete, koncom týždňa predstavil ambiciózny plán predať až 35 miliónov LCD a podobne ako LG Electronics 4 milióny plazmových televízorov.
Aj keď rast v objeme predaja plazmových televízorov sa spomaľuje pre tvrdú konkurenciu zo strany LCD, objem predaja plazmových TV s uhlopriečkou nad 50 palcov (125 cm) by mal tento rok vzrásť zhruba o 15 %.