StoryEditor

Ste za rozdelenie žiakov na školy podľa výsledku v Testovaní 9?

21.04.2015, 00:00

Ctibor Košťál, riaditeľ Inštitútu pre dobre spravovanú spoločnosť

Obmedzovať prístup ku vzdelaniu cez podobné hranice nie je správne. Schopnosti žiaka môžu byť iné, ako ukazuje jeden test. Druhý termín veľa nemení, veď môže ísť o človeka, ktorý jednoducho také stresové testovanie vo všeobecnosti nezvláda. Výsledok mu pritom môže zmeniť život, odsunúť ho na horšiu koľaj a to vôbec nie je také sociálne, ako sa prezentuje súčasná vláda. Štát v skutočnosti podlieha tlaku firiem a škôl, ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 1, menuRoute = slovensko, menuAlias = slovensko, menuRouteLevel0 = slovensko, homepage = false
22. december 2024 11:44