Na kampaň k regionálnym voľbám, ktorá sa začína zajtra, minie najviac kandidátka na post šéfky bratislavskej župy Monika Flašíková Beňová (Smer-SD).
Tvrdí, že kampaň financuje predovšetkým z vlastných peňazí. Stranícku dotáciu pre Bratislavský kraj vo výške 33-tisíc eur využije podľa jej slov iba čiastočne. Deň pred začiatkom oficiálnej kampane mala z plánovanej sumy minutých takmer 80-tisíc. Bilbordovú kampaň už rozbehla.
„Teraz sme objednávali inzerciu v regionálnych novinách a denníkoch. Následne prídu objednávky aj do celoslovenských, tam však až takú inzerciu neplánujem,“ uviedla včera.
Kampaň postavila najmä na osobných stretnutiach s ľuďmi, na tieto mítingy neangažuje žiadnych umelcov. Využíva však aj iné formy. „Moje dievčatá teraz rozdávajú mafiny ráno ľuďom v MHD, alebo na križovatkách vodičom voňavé štvorlístky.“