Marian KotlebaTASR/Michal Svítok
Niektoré politické strany investovali do kampane stovky tisíc eur, napriek tomu v parlamentných voľbách prepadli.
Kotlebovci získali osem percent voličov len za tisíc eur, Šanca dala za jeden voličský hlas takmer 130 eur a SDKÚ aj napriek fiasku napokon zarobila 100-tisíc eur. To sú v skratke kuriozity, ktoré vyplývajú z vyúčtovania predvolebnej kampane. Ministerstvo ju v stredu zverejnilo na svojej webovej stránke. Všetkých 23 strán, ktoré kandidovali v marcových parlamentných voľbách, minulo na kampaň spolu takmer 18 miliónov eur.
Smer-SD vložil do kampane takmer 2,98 milióna eur. Prezident klubu reklamných agentúr Róbert Slovák považuje číslo za reálne. Majiteľ reklamnej agentúry Igor Brossmann je však skeptickejší: „Definícia toho, čo je a čo nie je rek...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-18 12:37:24 - Feat.: - Title: Najlepšie memečka týždňa: Sú také dobré, že by proti nim nič nemal ani Ústavný súd
02 - Modified: 2025-12-18 09:45:58 - Feat.: - Title: Veľké emócie v europarlamente. Schválili symbolickú výzvu za dostupné potraty v EÚ, takto hlasovali slovenskí europoslanci
03 - Modified: 2025-12-17 22:48:25 - Feat.: - Title: Slovensko potrebuje nadstranícky konsenzus
04 - Modified: 2025-12-17 12:54:52 - Feat.: - Title: Psychopatov je plný svet a sú aj v parlamente. S alkoholom je to podobné
05 - Modified: 2025-12-16 10:00:00 - Feat.: - Title: Od úsilia dostať sa do jadra EÚ až k ostrej kritike na adresu Bruselu. Ako vyzerala Ficova európska otočka?