Roger FedererReuters
StoryEditor

Značka Federer zdražie po víťazstve o milióny

30.01.2017, 23:00
Autor:
(vtr)(vtr)

Päťročné čakanie na zisk osemnásteho grandslamového titulu sa Rogerovi Federerovi vyplatí. Víkendový triumf na Australian Open bude znamenať rapídne zvýšenie marketingových príjmov. Podľa údajov z rebríčka Forbes predstavovali už vlani 60 miliónov dolárov – čo je najviac zo všetkých športovcov. „Bonusy za zisk grandslamu budú v jeho sponzorských zmluvách predstavovať milióny dolárov,“ povedal pre HN český tenisový manažér Karel Tejkal.

Podľa neho už málokto veril, že sa Federer opäť dočká triumfu na niektorom z turnajov veľkej štvorky. O to vyššie prémie za jeho získanie môže mať. V súčasnosti je legenda tvárou značiek ako Nike, Rolex, Mercedes-Benz, Moët & Chandon či Wilson. „A noví záujemcovia zaplatia výrazne viac ako pred rokom,“ dodal Tejkal.

01 - Modified: 2024-11-04 23:00:00 - Feat.: - Title: Snažia sa skĺbiť vzdelanie aj tréning: Čo by si vybrali mladí športovci, ak by mali len jednu možnosť? 02 - Modified: 2024-10-30 17:14:21 - Feat.: - Title: Slovenský olympionik Matej Beňuš podpísal spoluprácu s Tiposom 03 - Modified: 2024-10-28 21:11:25 - Feat.: - Title: Jeho jednoručný bekhend má svetovú kvalitu, zdolal všetkých velikánov. Do Bratislavy prišla tenisová legenda 04 - Modified: 2024-10-23 19:16:07 - Feat.: - Title: Príspevok pre športový fond sa má zvýšiť na 60 miliónov eur, zmení sa aj jeho činnosť 05 - Modified: 2024-10-23 18:03:33 - Feat.: - Title: Novela zákona o športe má umožniť jeho jasnejšiu podporu. Povedie k zlému hospodáreniu, tvrdí PS
menuLevel = 1, menuRoute = slovensko, menuAlias = slovensko, menuRouteLevel0 = slovensko, homepage = false
05. november 2024 06:28