StoryEditor

Zápas roka dosiahol reklamný strop

05.02.2018, 23:00
Už tretí rok po sebe dosiahla vo finále amerického futbalu priemerná cena za 30-sekundový spot päť miliónov dolárov.

Pred televíznou obrazovkou ho sledoval takmer každý druhý Američan, vstupenky naň stáli tisíce dolárov a vidieť duel naživo z tribúny je takmer prejavom národnej hrdosti. To je najsledovanejšie podujatie v USA, finálový duel amerického futbalu, takzvaný Superbowl. Včera nad ránom sa zo zisku prvého Superbowlu tešili hráči Philadelphie Eagles, ktorí zvíťazili nad obhajcami titulu New England Patriots 41:33.


Podľa zámorských médií zarobila televízna spoločnosť za predaj reklamného priestoru rekordnú pol miliardu dolárov. Zaujímavejší je však fakt, že cena za 30-sekundový reklamný spot vysielaný počas fin...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-04 23:00:00 - Feat.: - Title: Snažia sa skĺbiť vzdelanie aj tréning: Čo by si vybrali mladí športovci, ak by mali len jednu možnosť? 02 - Modified: 2024-10-30 17:14:21 - Feat.: - Title: Slovenský olympionik Matej Beňuš podpísal spoluprácu s Tiposom 03 - Modified: 2024-10-23 19:16:07 - Feat.: - Title: Príspevok pre športový fond sa má zvýšiť na 60 miliónov eur, zmení sa aj jeho činnosť 04 - Modified: 2024-10-23 18:03:33 - Feat.: - Title: Novela zákona o športe má umožniť jeho jasnejšiu podporu. Povedie k zlému hospodáreniu, tvrdí PS 05 - Modified: 2024-10-16 14:58:52 - Feat.: - Title: Šport na dedine (komentár)
menuLevel = 1, menuRoute = sport, menuAlias = sport, menuRouteLevel0 = sport, homepage = false
05. november 2024 13:48