StoryEditor

Zápas roka dosiahol reklamný strop

05.02.2018, 23:00
Už tretí rok po sebe dosiahla vo finále amerického futbalu priemerná cena za 30-sekundový spot päť miliónov dolárov.

Pred televíznou obrazovkou ho sledoval takmer každý druhý Američan, vstupenky naň stáli tisíce dolárov a vidieť duel naživo z tribúny je takmer prejavom národnej hrdosti. To je najsledovanejšie podujatie v USA, finálový duel amerického futbalu, takzvaný Superbowl. Včera nad ránom sa zo zisku prvého Superbowlu tešili hráči Philadelphie Eagles, ktorí zvíťazili nad obhajcami titulu New England Patriots 41:33.


Podľa zámorských médií zarobila televízna spoločnosť za predaj reklamného priestoru rekordnú pol miliardu dolárov. Zaujímavejší je však fakt, že cena za 30-sekundový reklamný spot vysielaný počas fin...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-15 20:00:00 - Feat.: - Title: Tam, kde oddychovala šľachta: Spoznajte región Dolného Rakúska vzdialený len dve hodiny od slovenských hraníc 02 - Modified: 2024-11-15 18:40:00 - Feat.: - Title: Chcú od žiakov viac pohybu, no telocviční niet. HN hovorili s riaditeľmi škôl, kde cvičia deti v zime 03 - Modified: 2024-11-12 09:49:49 - Feat.: - Title: FOTO Extrémne premeny s extrémnym Palim: Manželka ho obézneho nechce 04 - Modified: 2024-11-08 14:40:56 - Feat.: - Title: Dominika Cibulková už schudla 20 kíl. Manželovi sa páči stále viac: „Bola som taká teta," hovorí 05 - Modified: 2024-11-05 14:55:07 - Feat.: - Title: TIPOS sa stal generálnym partnerom slovenského biatlonu
menuLevel = 1, menuRoute = sport, menuAlias = sport, menuRouteLevel0 = sport, homepage = false
22. november 2024 08:41