Vladimír Janček, marketingový riaditeľ organizácie majstrovstiev sveta 2019 na Slovensku, pre HN.
Nie je výška predpokladanej návštevnosti 450-tisíc divákov príliš ambiciózny počet?
Je pre nás dôležité mať cieľ. Tým, že v roku 2011 bolo to číslo 406-tisíc, tak tentoraz sme si dali ambicióznejšiu métu. Tým chceme ukázať, že Slovensko je hokejová krajina a ľuďom v nej na hokeji záleží.
V porovnaní s posledným šampionátom na Slovensku chcete marketingom prilákať viac ľudí zo zahraničia. Ako?
Veľmi dobrým ukazova...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-22 23:00:00 - Feat.: - Title: Politologička Világi: Koalícia je veľmi disciplinovaná. Opozícia sa môže pýtať, či má zmysel niečo navrhovať
02 - Modified: 2024-12-22 23:00:00 - Feat.: - Title: Desatoro dobrého spánku: Ktoré polohy robia ťažkosti a kedy je časté budenie signálom vážneho ochorenia?
03 - Modified: 2024-12-20 23:00:00 - Feat.: - Title: Dokumentaristka: To, ako pristupujeme k deťom so znevýhodnením, je dedičstvo komunizmu
04 - Modified: 2024-12-21 04:51:32 - Feat.: - Title: Klimatický expert pre HN: Najdôležitejšie projekty Green Dealu zlyhali, dohoda EÚ potrebuje obrovský reštart
05 - Modified: 2024-12-19 23:00:00 - Feat.: - Title: TIPOS v roku 2024 potvrdil svoje postavenie najväčšieho podporovateľa športu na Slovensku