Na posledných futbalových majstrovstvách sveta 2014 v Brazílii sa duel dvoch najväčších výrobcov športového oblečenia skončil prvýkrát v histórii triumfom americkej spoločnosti Nike. Tá obliekla na šampionáte v Južnej Amerike 10 reprezentačných výberov, kým konkurenčný Adidas o dva menej. Nemecký gigant pred blížiacimi sa MS v Rusku vracia úder a prinavrátil si pozíciu jednotky. Na podujatí, ktoré už o 10 dní odštartuje otváracím duelom Rusko proti Saudskej Arábii, bude nosiť dresy s troma pruhmi 12 národných tímov. Medzi najväčšie tromfy Adidasu patria už tradične výbery Nemecka, Argentíny či Španielska a sponzorujú aj domáce Rusko. „Pre obidve spoloč...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.