Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
03.04.2019, 00:00

Najsilnejší sponzori mieria do Ázie

Najlepšia slovenská tenistka poslednej dekády hovorí v rozhovore pre HN o podnikaní, marketingu, ako aj o budúcich plánoch v rámci svojej akadémie.

Najsilnejší sponzori mieria do Ázie
Zdroj: TASR/Eugene Hoshiko

Čo hovoríte na rovnaké odmeny v rámci grandslamových turnajov pre mužov aj ženy, je to podľa vás správne rozhodnutie?
Nie som ten typ, čo bude vyhlasovať do médií, že ženy by mali stále a na všetkých turnajoch mať rovnaké odmeny ako muži. Na druhej strane, nevidím nič zlé na tom, že na najväčších turnajoch zarobíme rovnako ako naši kolegovia. Napokon, rovnaké odmeny sa týkajú iba Grand Slamov.

V každom prípade kritici argumentujú, že napriek rovnakým odmenám trvajú mužské zápasy dlhšie.
Bežný Djokovičov zápas v 1. kole trvá na Grand Slame tak hodinu a štvrť, pričom množstvo ženských duelov je oveľa vyrovnanejších ako v mužskej časti „pavúka“. Takže si myslím, že to závisí vždy od konkrétneho stretnutia a súperky, a nie od toho, či sú na kurte tenisti alebo tenistky.

Mužský Davis Cup prešiel dramatickými zmenami formátu. Neobávate sa, že podobný osud čaká aj Fed Cup?
Pravdupovediac, nemám celkom detailný prehľad o novom formáte Davis Cupu, no vo všeobecnosti je to všetko o sile zvyku. A, samozrejme, v dnešnom profi tenise zohráva obrovskú rolu aj faktor sponzorov a marketingu.


Mne sa tiež nemusí páčiť, že veľa turnajov sa začína sťahovať do Ázie a bol

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.