Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
15.08.2019, 00:00

Multimilionárov z paluboviek chcú predstaviť novým trhom

Basketbalové hviezdy zo zámoria patria medzi najlepšie platených športovcov planéty. Ich rastúcu popularitu mimo domácich trhov má zabezpečiť aj nová stratégia zacielená na vysielacie časy.

Multimilionárov z paluboviek chcú predstaviť novým trhom
Zdroj: Reuters

Viac televíznych divákov, rastúca popularita, a teda aj vyššie zisky pre kluby, respektíve celú súťaž. To sú najbližšie strategické plány vrcholného manažmentu najslávnejšej basketbalovej súťaže sveta – zámorskej NBA, ktorou sa pokúsia „zaútočiť“ na ďalšie atraktívne regióny mimo Severnej Ameriky. V praxi to znamená, že od budúcej sezóny uvidia európski, arabskí, ako aj africkí fanúšikovia väčšie množstvo priamych prenosov z paluboviek NBA v atraktívnejších časoch. Rekordných 48 zápasov z najbližšej sezóny bude ponúknutých do vysielania pre dané trhy vo víkendovom „prime time“. Náš

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 83% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.