°C
Sledujte nás na Instagrame
@hospodarske_novinyViac televíznych divákov, rastúca popularita, a teda aj vyššie zisky pre kluby, respektíve celú súťaž. To sú najbližšie strategické plány vrcholného manažmentu najslávnejšej basketbalovej súťaže sveta – zámorskej NBA, ktorou sa pokúsia „zaútočiť“ na ďalšie atraktívne regióny mimo Severnej Ameriky. V praxi to znamená, že od budúcej sezóny uvidia európski, arabskí, ako aj africkí fanúšikovia väčšie množstvo priamych prenosov z paluboviek NBA v atraktívnejších časoch. Rekordných 48 zápasov z najbližšej sezóny bude ponúknutých do vysielania pre dané trhy vo víkendovom „prime time“. Náš
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 83% na dočítanie.
Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Denný prehľad správ emailom
Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.