Keďže olympijské hry sledujú po celom svete stovky miliónov divákov, firmy toto podujatie nesmierne láka.TASR
Globálny líder v oblasti služieb zdieľaného ubytovania zacielil svoju pozornosť na partnerstvo s jednou z najjagavejších športových akcií planéty.
Razantne sa prihlásili o slovo na globálnom javisku športového marketingu, respektíve sponzoringu. Známa americká spoločnosť zdieľaného ubytovania Airbnb, ktorá je mimoriadne populárna najmä medzi mileniálmi, chystá najambicióznejší ťah vo svojej vyše 11-ročnej histórii. Kalifornská firma má totiž v pláne stať sa kľúčovým sponzorom olympijských hier. V takzvanej sponzorskej top skupine združuje Medzinárodný olympijský výbor v súčasnosti celkovo trinásť firiem, pričom dostať sa do vybranej spoločnosti stojí obrovské finančné prostriedky. V júni napríklad spoločnosť Coca-Cola, respektíve čínsky mliekarenský koncern Mengniu Dairy zaplatili výboru za reklamné a marketing...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-12-06 14:33:46 - Feat.: - Title: Koniec nadvlády etablovaných mien. Mladučká Američanka dominuje svojimi zárobkami ženskému športu
02 - Modified: 2023-09-07 22:09:06 - Feat.: - Title: Keď k nám zavíta CR7. Miliardár, hrajúca legenda i tvár globálneho športového priemyslu. Aj to je Ronaldo
03 - Modified: 2023-04-20 14:08:46 - Feat.: - Title: Hodnota za peniaze alias kráľ Cristiano či jednotka Nike. Športový sponzoring stojí na globálnych hviezdach
04 - Modified: 2023-04-16 21:17:54 - Feat.: - Title: UBS ide karta aj pri sponzoringu. Stávku na hokej v New Yorku si veľkobanka nevie vynachváliť
05 - Modified: 2023-04-11 14:37:25 - Feat.: - Title: UBS ide karta aj pri sponzoringu. Stávku na hokej v New Yorku si veľkobanka nevie vynachváliť