Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
08.11.2019, 00:00

Airbnb chce v sponzoringu hrať prvú ligu

Globálny líder v oblasti služieb zdieľaného ubytovania zacielil svoju pozornosť na partnerstvo s jednou z najjagavejších športových akcií planéty.

Airbnb chce v sponzoringu hrať prvú ligu
Zdroj: TASR

Razantne sa prihlásili o slovo na globálnom javisku športového marketingu, respektíve sponzoringu. Známa americká spoločnosť zdieľaného ubytovania Airbnb, ktorá je mimoriadne populárna najmä medzi mileniálmi, chystá najambicióznejší ťah vo svojej vyše 11-ročnej histórii. Kalifornská firma má totiž v pláne stať sa kľúčovým sponzorom olympijských hier. V takzvanej sponzorskej top skupine združuje Medzinárodný olympijský výbor v súčasnosti celkovo trinásť firiem, pričom dostať sa do vybranej spoločnosti stojí obrovské finančné prostriedky. V júni napríklad spoločnosť Coca-Cola, respektíve čínsky mliekarenský koncern Mengniu Dairy zaplati

89% zľava na digitálne predplatné.

Aj vďaka novembru 1989 môžeme slobodne písať a preto vám dávame zľavu 89% na digitálne predplatné. #slobodaniejesamozrejmost

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.