Česká automobilka Škoda Auto bude aj naďalej hlavným sponzorom najprestížnejších cyklistických pretekov Tour de France. Firma z Mladej Boleslavi súhlasila s predĺžením doterajšieho kontraktu o ďalšie štyri roky. Podporovateľom najväčších pretekov na dvoch kolesách na svete bude do roku 2011. Česká automobilka uvažovala po posledných dopingových škandáloch, že sa stiahne a cyklistiku už podporovať nebude. Sponzorom Tour de France je od roku 2004.
"Pokračovanie angažovania v cyklistike a partnerstvo s Tour de France je ďalším krokom našej dlhodobej koncepcie spájať sa s tými najlepšími, a tým spoločne posilňovať povedomie a viditeľnosť značky na jednej strane a demonštrovať špičkovú kvalitu našich produktov na strane druhej," povedal Martin Lauer, vedúci podnikovej komunikácie Škoda Auto.
"Cyklistika je celosvetovým fenoménom, súčasťou športového vyžitia milióna ľudí všetkých vekových kategórií a profesií na celom svete a my chceme byť tam, kde sú naši súčasní aj potenciálni zákazníci a zároveň svojou účasťou prispievať k podpore tohto krásneho športu," dodal Lauer.
StoryEditor