Na snímke sa tešia futbalisti mníchovského Bayernu. Práve bavorský veľkoklub je jednotkou v rámci komerčných príjmov, keď vlani vygeneroval tržby vo výške 360,5
milióna eur.SHUTTERSTOCK
Športový marketing/ Podľa nedávnej štúdie spoločnosti PwC môžu futbalové profi kluby výrazne zvýšiť svoje rozpočty a odomknúť si nové príjmové brány. Stačí jediné – viac sa zamerať na prácu s digitálnym obsahom.
Pandémia koronavírusu na jednej strane zasiahla financie futbalových klubov priamo do ich rozpočtového srdca, no na strane druhej prináša aj dostatok príležitostí, ako generovať ešte zaujímavejšie sumy. Stačí len správne zvolená stratégia a inovácie. Tak to aspoň tvrdia autori štúdie System Rebooting, ktorú vykonala poradenská spoločnosť PwC v spolupráci s tech spoločnosťou Horizm.
Nové príjmové toky
Vďaka zlepšenej práci so svojimi digitálnymi aktívami by podľa autorov štúdie mohli špičkové kluby oproti minulosti zvýšiť svoje tržby z tohto segmentu až šesťnásobne. Autori hovoria o sumách v rozpätí...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-21 22:26:56 - Feat.: - Title: Barcelona prehrala v šlágri La Ligy s Atleticom, ktorý skóroval v nadstavenom čase
02 - Modified: 2024-12-21 20:09:35 - Feat.: - Title: Zázračný mladík Slovana Marcelli pre HN: Tlak veľkých duelov si užívam. Moja hodnota? Verím, že bude i vyššia
03 - Modified: 2024-12-21 19:37:43 - Feat.: - Title: Lobotkov Neapol zvíťazil na ihrisku Janova a je priebežne prvý
04 - Modified: 2024-12-19 23:00:00 - Feat.: - Title: TIPOS v roku 2024 potvrdil svoje postavenie najväčšieho podporovateľa športu na Slovensku
05 - Modified: 2024-12-18 19:51:54 - Feat.: - Title: Nový ligový vietor z východu? Silná akadémia aj marketing. Šéf michalovského futbalu má s klubom smelé plány