Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
03.05.2021, 00:00

Kluby môžu vďaka digitálu zarobiť milióny

Športový marketing/ Podľa nedávnej štúdie spoločnosti PwC môžu futbalové profi kluby výrazne zvýšiť svoje rozpočty a odomknúť si nové príjmové brány. Stačí jediné – viac sa zamerať na prácu s digitálnym obsahom.

Kluby môžu vďaka digitálu zarobiť milióny
Zdroj: SHUTTERSTOCK

Pandémia koronavírusu na jednej strane zasiahla financie futbalových klubov priamo do ich rozpočtového srdca, no na strane druhej prináša aj dostatok príležitostí, ako generovať ešte zaujímavejšie sumy. Stačí len správne zvolená stratégia a inovácie. Tak to aspoň tvrdia autori štúdie System Rebooting, ktorú vykonala poradenská spoločnosť PwC v spolupráci s tech spoločnosťou Horizm.


Nové príjmové toky
Vďaka zlepšenej práci so svojimi digitálnymi aktívami by podľa autorov štúdie mohli špičkové kluby oproti minulosti zvýšiť svoje tržby z tohto seg

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.