Na Slovensku sú majstrovstvá sveta v hokeji brané akoby Super Bowl v Amerike. V rozhovore v HNtelevízii to povedal odborník na športový marketing a bývalý šéf marketingu SZĽH Vladimír Janček.
"Vždy je okolo hokeja veľa reklamy. Majstrovstvá sveta sú také výnimočné obdobie, kedy sa všetky firmy snažia sústrediť na hokej a vysielať práve v tomto čase čo najviac komerčného materiálu," hovorí Janček.
Podľa neho je v tomto roku najviac viditeľný rast aktivity stávkových kancelárií, ktoré okolo hokeja vysielajú veľmi intenzívne signály a využili viacmenej každú sekundu.
"Peniaze v čase MS v hokeji sú veľmi dobrá investícia pre telku, ktorá vlastní práva a predáva reklamný priestor okolo toho. Je to vhodná investícia aj pre tých, ktorí sa s hokejom spájajú. To je aj otázka aj do budúcnosti, aby sa firmy so športom spájali nielen počas šampionátu ale aj počas celého roka," povedal Janček.
Tvrdí, že pri hokeji je garancia, že vždy to budú ľudia pozerať, hlavne Slováci. "Preto aj IIHF keď sa má rozhodovať, že či umiestni MS na Slovensko alebo do Čiech, tak viacmenej nezaváha, pretože vie, že Slováci aj Česi sú hokejové krajiny. Hrá na istotu. Našim hráčom sa zatiaľ darí, vidíme eufóriu. My sme boli zvyknutí na to, že už týždeň pred MS boli autá označkované, veľa sa diskutovalo o hokeji, teraz to bolo miernejšie. Ale tým, že naši začali šampionát veľmi dobre a tá eufória sa postupne zvyšuje a nechcem vedieť, čo sa bude diať, keď postúpime po dlhých rokoch do štvrťfinále," skonštatoval.