Sexuálne škandály, rodinné problémy, rozvod a život v ústraní. Tým si prešiel v roku 2009 americký golfista Tiger Woods a jeho tvár "zloducha" znamenala aj stratu mnohých lukratívnych sponzorov – medzi inými Accenture či AT&T. Teraz, po piatich rokoch je zdá sa všetko späť v starých koľajách.
Woods totiž získal najlukratívnejšieho sponzora za posledných päť rokov. Niekdajší líder svetového golfového rebríčka sa stal tvárou značky Hero MotoCorp – najväčšieho výrobcu motocyklov v Indii. Woods by mal vďaka novému kontraktu získať v najbližších štyroch rokoch 32 miliónov dolárov. Aktivita indickej spoločnosti súvisí so vstupom výrobkov Hero na európsky trh v budúcom, a na americký v roku 2016.
K dohode o spolupráci prišlo v čase návratu Woodsa na golfové greeny, na ktorých sa predstaví po štvormesačnej pauze zavinenej zranením. Víťaz vyše stovky profesionálnych turnajov sa zúčastní na exhibičnom podujatí World Challenge, ktoré prebieha od štvrtka do nedele v Orlande na Floride.
Woods sa vo svetovom rebríčku aj vinou zranení prepadol až na súčasné 24. miesto. No prepad v rebríčku novému sponzorovi neprekážal. „Woods nie je iba golfový šampión a ikona pre milióny ľudí po celom svete, ale aj vzor pokory a viery vo víťazstvá,“ skonštatoval výkonný riaditeľ firmy Hero MotoCorp Pawan Munjal.
Čierne obdobie Woodsovej kariéry sa odzrkadlilo aj na jeho pozicií v rebríčku najlepšie zarábajúcich športovcov sveta podľa magazínu Forbes. V nej býval v minulosti pravidelne neotrasiteľne na prvej pozicií. V tohtoročnom vydaní mu však patrilo až šieste miesto s ročným príjmom 61,2 milióna dolárov. Pre porovnanie, v roku 2008 boli jeho príjmy 110 miliónov dolárov.