Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook

Ani predaj vstupeniek či v niektorých prípadoch predaj televíznych práv nedosahuje pri špičkových futbalových kluboch taký príjem, ako majú z umiestnených značiek na svojich dresoch. Pozreli sme sa na to, kto dokáže najlepšie zobchodovať tento najlukratívnejší marketingový priestor. A napriek tomu, že už tretiu sezónu sa nedokáže presadiť v anglickej Premier League či európskych pohároch, je suverénnou jednotkou Manchester United. Podľa portálu totalsportek prináša partnerstvo so spoločnosťami Adidas a automobilkou Chevrolet červeným diablom ročne vyše 163 miliónov eur, čo predstavuje takmer dve tretiny zo všetkých sponzorských príjmov klubu. „Pri takomto klube je dôležitý jeho globálny dosah, pár neúspešných sezón partnerov neodradí,“ povedal pre HN Tomáš Klečka, expert na športový marketing.

Rekord ohrozuje Barcelona
Manchester United uzavrel v roku 2014 rekordné kontrakty tak s výrobcom dresov, ako aj s hlavným sponzorom. So Chevroletom plynie 7-ročná zmluva na približne 450 miliónov eur. A práve túto astronomickú výšku by už v tomto roku mohla prekonať FC Barcelona. Portál insideworldfoot

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.