Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook

Ani predaj vstupeniek či v niektorých prípadoch predaj televíznych práv nedosahuje pri špičkových futbalových kluboch taký príjem, ako majú z umiestnených značiek na svojich dresoch. Pozreli sme sa na to, kto dokáže najlepšie zobchodovať tento najlukratívnejší marketingový priestor. A napriek tomu, že už tretiu sezónu sa nedokáže presadiť v anglickej Premier League či európskych pohároch, je suverénnou jednotkou Manchester United. Podľa portálu totalsportek prináša partnerstvo so spoločnosťami

Nenechajte sa obmedzovať.

Tento článok je exkluzívnym obsahom Hospodárskych novín. Pokiaľ chcete získať neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu hnonline.sk, predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.