Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook

Ani predaj vstupeniek či v niektorých prípadoch predaj televíznych práv nedosahuje pri špičkových futbalových kluboch taký príjem, ako majú z umiestnených značiek na svojich dresoch. Pozreli sme sa na to, kto dokáže najlepšie zobchodovať tento najlukratívnejší marketingový priestor. A napriek tomu, že už tretiu sezónu sa nedokáže presadiť v anglickej Premier League či európskych pohároch, je suverénnou jednotkou Manchester United. Podľa portálu totalsportek prináša partnerstvo so spoločnosťami

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.