Príjmy európskych futbalových klubov neustále rastú, vďaka tomu sa rapídne zvyšujú aj platy najväčších hviezd zo zelených trávnikov. A z úspešnej éry chce čo najviac vyťažiť aj zlatá baňa pre Európsku futbalovú úniu, prestížna Liga majstrov. Práve tento týždeň začala spoločnosť TEAM Marketing patriaca pod UEFA predaj balíkov televíznych práv na klubovú súťaž číslo jeden. Lukratívne prenosy sa najskôr zobchodujú v Číne, nasleduje Japonsko a začiatkom budúceho roka sa o Ligu majstrov svojimi ponukami „pobijú“ aj televízny spoločnosti na starom kontinente. „V súvislosti s televíznymi právami a marketingovými aktivitami očakávame rekordné príjmy 3,2 miliardy eur na sezónu,“ uviedol pre Bloomberg riaditeľ marketingu UEFA Gu...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.