StoryEditor

Top značkou športového marketingu je Nike

24.09.2021, 00:00
Veľké značky, ktoré chcú cez šport úspešne promovať svoje produkty či služby, musia bezpodmienečne využívať moderné technológie a dáta.

Za minulý rok predstavovala celková hodnota značky sumu 34,8 miliardy dolárov a legendárne firemné logo, ktoré sa odborne nazýva swoosh, je známe po celom svete. Americká spoločnosť Nike patrí už dlhé desaťročia medzi najsilnejších hráčov na poli športového marketingu. A najlepšie to dokumentujú samotné čísla.

Veď len za minulý kalendárny rok sa globálne tržby firmy z Oregonu za predaj športovej, respektíve voľnočasovej obuvi vyšplhali na astronomických 23 miliárd dolárov.

Porazili večného rivala
A firma, ktorá vznikla v roku 1964, sa môže momentálne tešiť z ďalšieho úspechu. Práve Nike sa totiž stala víťazom prestížneho rebríčka SportsPro 50 Most Mark...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-09-28 07:43:31 - Feat.: - Title: Kedy a ako vybrať pre svoje dieťa ten správny šport? 02 - Modified: 2022-09-24 10:58:23 - Feat.: - Title: Nebojím sa nikoho, ale rešpektujem každého. Pozri si inšpiratívne výroky legendárneho tenistu Rogera Federera 03 - Modified: 2022-09-21 11:11:06 - Feat.: - Title: Škodiť môže aj beh a cyklistika. Fyzioterapeutka vysvetľuje, čo robíme zle a ako sa vyvarovať zraneniu 04 - Modified: 2022-09-19 14:13:28 - Feat.: - Title: Nepotrebujete byť športovcom, aby ste sa mohli hýbať. Viete, aký je najbezpečnejší pohyb pre starších? 05 - Modified: 2022-09-16 12:42:47 - Feat.: - Title: Berte šport ako vhodnú formu zábavy
menuLevel = 1, menuRoute = sport, menuAlias = sport, menuRouteLevel0 = sport, homepage = false
30. september 2022 09:16