StoryEditor

Top značkou športového marketingu je Nike

24.09.2021, 00:00
Veľké značky, ktoré chcú cez šport úspešne promovať svoje produkty či služby, musia bezpodmienečne využívať moderné technológie a dáta.

Za minulý rok predstavovala celková hodnota značky sumu 34,8 miliardy dolárov a legendárne firemné logo, ktoré sa odborne nazýva swoosh, je známe po celom svete. Americká spoločnosť Nike patrí už dlhé desaťročia medzi najsilnejších hráčov na poli športového marketingu. A najlepšie to dokumentujú samotné čísla.

Veď len za minulý kalendárny rok sa globálne tržby firmy z Oregonu za predaj športovej, respektíve voľnočasovej obuvi vyšplhali na astronomických 23 miliárd dolárov.

Porazili večného rivala
A firma, ktorá vznikla v roku 1964, sa môže momentálne tešiť z ďalšieho úspechu. Práve Nike sa totiž stala víťazom prestížneho rebríčka SportsPro 50 Most Mark...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-15 10:42:42 - Feat.: - Title: Bratislava ani Košice. Toto slovenské mesto sa dostalo medzi top zimné mestá Európy. V rebríčku predbehlo aj veľké metropoly 02 - Modified: 2025-12-19 07:19:21 - Feat.: - Title: Toto sú najspoľahlivejšie značky áut, ukazuje štúdia. Ktorým sa však radšej vyhnúť? 03 - Modified: 2025-12-13 08:25:00 - Feat.: - Title: Futbalová liga sa začala v Československu hrať pred sto rokmi, slovenské tímy v nej živorili i dominovali 04 - Modified: 2025-12-09 09:14:46 - Feat.: - Title: Andrej Babiš je fenomén, ale nebude mať veľa nasledovníkov 05 - Modified: 2025-12-06 13:00:00 - Feat.: - Title: Toto je najmladšia self-made miliardárka na svete. Kedysi bola baletka, dnes riadi platformu ohodnotenú na 11 miliárd
menuLevel = 1, menuRoute = sport, menuAlias = sport, menuRouteLevel0 = sport, homepage = false
20. december 2025 09:53