StoryEditor

Top značkou športového marketingu je Nike

24.09.2021, 00:00
Veľké značky, ktoré chcú cez šport úspešne promovať svoje produkty či služby, musia bezpodmienečne využívať moderné technológie a dáta.

Za minulý rok predstavovala celková hodnota značky sumu 34,8 miliardy dolárov a legendárne firemné logo, ktoré sa odborne nazýva swoosh, je známe po celom svete. Americká spoločnosť Nike patrí už dlhé desaťročia medzi najsilnejších hráčov na poli športového marketingu. A najlepšie to dokumentujú samotné čísla.

Veď len za minulý kalendárny rok sa globálne tržby firmy z Oregonu za predaj športovej, respektíve voľnočasovej obuvi vyšplhali na astronomických 23 miliárd dolárov.

Porazili večného rivala
A firma, ktorá vznikla v roku 1964, sa môže momentálne tešiť z ďalšieho úspechu. Práve Nike sa totiž stala víťazom prestížneho rebríčka SportsPro 50 Most Mark...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-06-10 14:00:00 - Feat.: - Title: Počas dňa bojuje v ringu, večer je z neho Drag Queen. MMA zápasník je v ženských šatách sám sebou 02 - Modified: 2023-06-06 13:05:25 - Feat.: - Title: Reklamný ťah alebo skutočná športová súťaž v pohlavnom styku? Švédsko organizuje prvé majstrovstvá Európy takéhoto druhu 03 - Modified: 2023-06-03 08:12:40 - Feat.: - Title: Ruské značky zapĺňajú medzeru, ktorú zanechali na trhu západní rivali. Obchody otvárajú s novým vedením 04 - Modified: 2023-05-31 17:11:24 - Feat.: - Title: Vybudovali úspešný biznis s miliónovými obratmi, teraz známu firmu pochováva obrovský dlh a spor s partnerom 05 - Modified: 2023-05-25 16:00:00 - Feat.: - Title: Vieme, kedy k nám príde plyn z Poľska, no „drogy“ ostávajú záhadou
menuLevel = 1, menuRoute = sport, menuAlias = sport, menuRouteLevel0 = sport, homepage = false
11. jún 2023 03:29