StoryEditor

Top značkou športového marketingu je Nike

24.09.2021, 00:00
Veľké značky, ktoré chcú cez šport úspešne promovať svoje produkty či služby, musia bezpodmienečne využívať moderné technológie a dáta.

Za minulý rok predstavovala celková hodnota značky sumu 34,8 miliardy dolárov a legendárne firemné logo, ktoré sa odborne nazýva swoosh, je známe po celom svete. Americká spoločnosť Nike patrí už dlhé desaťročia medzi najsilnejších hráčov na poli športového marketingu. A najlepšie to dokumentujú samotné čísla.

Veď len za minulý kalendárny rok sa globálne tržby firmy z Oregonu za predaj športovej, respektíve voľnočasovej obuvi vyšplhali na astronomických 23 miliárd dolárov.

Porazili večného rivala
A firma, ktorá vznikla v roku 1964, sa môže momentálne tešiť z ďalšieho úspechu. Práve Nike sa totiž stala víťazom prestížneho rebríčka SportsPro 50 Most Mark...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-03-04 13:00:00 - Feat.: - Title: Biznis prebral po náhlej smrti otca. Milujem luxusné športiaky a proti označeniu milionár z Lučenca už ani nebojujem, hovorí Marián 02 - Modified: 2025-02-24 07:50:28 - Feat.: - Title: Bývalý člen elitnej jednotky, ktorá zabila Usámu bin Ládina, zmenil kariéru. Začal predávať kanabis, mal na to dobrý dôvod 03 - Modified: 2025-02-22 13:06:29 - Feat.: - Title: V biatlone dnes zvíťazili Francúzky, Slovenky skončili na šiestom mieste. Fantastické, reaguje Kuzminová 04 - Modified: 2025-02-21 10:58:08 - Feat.: - Title: Piatkový krčmový kvíz #6: Poznáte odpovede na otázky z aktuálneho diania doma i vo svete? Ukážte všetkým, že máte prehľad 05 - Modified: 2025-02-17 10:26:21 - Feat.: - Title: Na Slovensko prichádza konkurencia pre McDonald’s a KFC. Vieme, kde otvorí prvé dve prevádzky
menuLevel = 1, menuRoute = sport, menuAlias = sport, menuRouteLevel0 = sport, homepage = false
07. marec 2025 19:04