Veľké značky, ktoré chcú cez šport úspešne promovať svoje produkty či služby, musia bezpodmienečne využívať moderné technológie a dáta.
Za minulý rok predstavovala celková hodnota značky sumu 34,8 miliardy dolárov a legendárne firemné logo, ktoré sa odborne nazýva swoosh, je známe po celom svete. Americká spoločnosť Nike patrí už dlhé desaťročia medzi najsilnejších hráčov na poli športového marketingu. A najlepšie to dokumentujú samotné čísla.
Veď len za minulý kalendárny rok sa globálne tržby firmy z Oregonu za predaj športovej, respektíve voľnočasovej obuvi vyšplhali na astronomických 23 miliárd dolárov.
Porazili večného rivala
A firma, ktorá vznikla v roku 1964, sa môže momentálne tešiť z ďalšieho úspechu. Práve Nike sa totiž stala víťazom prestížneho rebríčka SportsPro 50 Most Mark...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-04 10:51:39 - Feat.: - Title: Spotify Wrapped 2025: Prečo ti tvrdí, že máš poslucháčsky vek dôchodcu? Vieme, ako to aplikácia vypočítala
02 - Modified: 2025-12-01 14:41:15 - Feat.: - Title: Kenská diplomatka pre HN: Afrika tvorí budúcnosť celej planéty. Hlavnou témou sa tu stáva produkcia potravín
03 - Modified: 2025-11-28 09:10:21 - Feat.: - Title: Toto je 10 najspoľahlivejších SUV, ktoré si môžete kúpiť. Podľa reálnych skúseností
04 - Modified: 2025-11-24 10:00:00 - Feat.: - Title: Sociálne siete porážajú šport. Mladí trávia voľný čas inak ako generácie pred nimi
05 - Modified: 2025-11-21 05:00:00 - Feat.: - Title: Keď podniká rodina: Ako má spoločný život a práca vplyv na fungovanie rodiny? TU sú príbehy zo života