StoryEditor

Editorial

17.03.2003, 23:00

Vždy, keď prekročím prah nového roka, uvedomím si, že parkovisko na našom sídlisku je ešte preplnenejšie, že premávka v mestách je hustejšia. Na Slovensku je však paradoxne motorizácia stále v štádiu vývoja, o čom svedčí štatistika; veď jeden automobil u nás pripadá na vyše štyroch ľudí. Vo vyspelých krajinách Európskej únie, kam máme namierené, sú to približne dvaja ľudia.
Príčin tohto stavu je viacero a jednou z najzávažnejších je ekonomická a finančná málokrvnosť našej spoločnosti. Lebo na druhej strane záujem o automobily i motocykle, ale aj o rôzne doplnky je medzi verejnosťou vysoký. Na autosalóne, akým je i blížiaci sa bratislavský, to možno pozorovať každý rok.
Aby sme vás však neponechali iba v zajatí vystavených automobilov -- hoci medzi nimi je niekoľko zaujímavých noviniek -- pripravili sme túto tradičnú prílohu Hospodárskych novín, v ktorej nastoľujeme aj ďalšie otázky súvisiace s motorizmom. Odpovedáme na niektoré vaše otázky súvisiace s lízingom, predajom ojazdených automobilov, predstavujeme novinku -- Mazdu2, ktorá určite vzbudí záujem medzi návštevníkmi a bokom neponechávame ani motocykle, ktoré takisto majú svojich verných priaznivcov. Vzhľadom na pretrvávajúcu nedisciplinovanosť na slovenských cestách sa vraciame k téme, ktorú sme otvorili vlani -- tou je absentujúca dopravná výchova detí.
Pochopiteľne, uverejňujeme tiež výstižné tabuľky, ktoré nám pravidelne poskytuje Združenie automobilového priemyslu a prílohu spestrujeme niekoľkými aktuálnymi informáciami. Veríme, že naša príloha k bratislavskému autosalónu vám pomôže získať komplexnejší pohľad na situáciu v oblasti motorizácie.

menuLevel = 2, menuRoute = style/autosalon, menuAlias = autosalon, menuRouteLevel0 = style, homepage = false
19. máj 2024 13:13