StoryEditorCyklista a príroda? To sa nevylučuje. Na západe to vedia
Cyklotrasy patria najmä do terénu mimo dopravy. Asfaltové chodníky sú opodstatnené skôr pri mestách, tvrdí Michal Hlatký zo Slovenského cykloklubu.
Aké kritériá platia pre cykloturistickú trasu?
Aj cyklochodník aj cykloturistická trasa majú svoje parametre, vlastnosti a kritériá. My v Slovenskom cykloklube sa už 20 rokov venujeme mapovaniu, legalizovaniu a značeniu práve cykloturistických trás. Za tie roky sa však parametre pri budovaní cykloturistických trás značne zmenili, keďže sa mení hustota premávky, potreby cyklistov i zákony, ktoré to usmerňujú. Ale najdôležitejší parameter je jasný – bezpečnosť trás a ich vedenie mimo zón dopravy.
Slovenský cykloklub eviduje viac ako 13 300 km a priamo spravuje viac ako 6 000 km trás po celom Slovensku. Na akej úrovni sú tie naše v porovnaní...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2006-08-22 22:00:00 - Feat.: 0 - Title: Na čo by ste nemali zabudnúť, ak chcete pracovať v cudzine
01 - Modified: 2021-01-05 12:48:21 - Feat.: - Title: Vallo pre HN aj o rušení mestských častí: To, s čím prišiel štát, je extrém
02 - Modified: 2020-12-03 12:57:20 - Feat.: - Title: Dopravný analytik: Chyby na cestách robia vodiči aj cyklisti. Bratislava nikdy nebude Kodaň
03 - Modified: 2020-10-30 08:09:43 - Feat.: - Title: Vallo pre HN: Reforma samosprávy nemá zmysel, kým nezačneme hovoriť o peniazoch
04 - Modified: 2020-08-27 15:20:56 - Feat.: - Title: Dopravný analytik: Chyby na cestách robia vodiči aj cyklisti. Bratislava nikdy nebude Kodaň, potrebujeme viac cyklotrás
05 - Modified: 2016-05-04 07:14:15 - Feat.: - Title: V Bratislave zomrel cyklista. Nicholsonová napísala otvorený list Nesrovnalovi