Sotva sa pani Věra vrátila od mora, sadla si k počítaču a spísala veľmi rozhorčený list. Vraj aby pred sklamaním uchránila ďalších natešených ľudí. „Bolo to zúfalstvo,“ začína svoju recenziu na portáli Invia.cz a pokračuje so zoznamom všetkého, čo sa počas dovolenky pokazilo.
Piesok bol totiž horúci a zarezával sa do nôh. V mori často plávali medúzy, izba bola zanedbaná a pri bazéne hrala do večera hlasná hudba. Recenziu nespokojná žena zavŕšila poznámkou, že more rozhodne nevyzeralo ako v Karibiku a navyše bolo plytké: „Do väčšej hĺbky sa človek musel plichtiť, čo bolo potupné!“
Zanedbanosť izby na diaľku ťažko posúdime, ale ostatné pasáže recenzie vzbudzujú skôr úsmev. More malo od Karibiku ďaleko, pretože pani Věra trávila týždeň na juhu Talianska, kde piesok v auguste skutočne nechladí.
Medúzam ťažko niekto zakáže pohyb pri pláži. A že je v mori pri odlive pri pláži menej vody? To je prirodzený kolobeh prírody. Niektorí ľudia akoby nechápali, že určité veci riadi niekto vyššie postavený ako je manažment hotela.
Cestovným kanceláriám dokážu klienti vyčítať aj to, že na pláži fúkal vietor, počas raňajok sa nepodávala zmrzlina, v hotelovej izbe počuli zvuky z chodby a po pláži sa nedalo prechádzať s kočíkom. V štatistikách Asociácie českých cestovných kancelárií a agentúr sa dokonca objavuje sťažnosť na hrubosť piesku.
Zostáva vám 82% na dočítanie.