Čo si sľubujete od slovenského trhu?
Nehľadáme ekonomický zázrak. Máme už skúsenosti so značkou s.Oliver, ale comma sa nachádza na úplne inej časti cenového spektra. Jej vstup na slovenský trh je pre nás investíciou do budúcnosti. Čoskoro otvoríme v nákupnom centre Nivy prvý kamenný obchod na Slovensku a už teraz premýšľame nad ďalšou filiálkou. V horizonte piatich rokov by sme chceli mať päť predajní. Trh je však limitovaný, je nám jasné, že nevstupujeme na 40-miliónový, ale na 5-miliónový trh. Prichádzame na Slovensko, pretože vieme, že má potenciál a veríme, že tu zafunguje kvalita, nie kvantita.
V čom vidíte potenciál slovenského trhu, keďže ešte nie ste ani na českom?
V Česku máme veľkého obchodného partnera, ktorý nás reprezentuje. Na Slovensko prichádzame aj preto skôr, lebo sa nám jednoducho naskytla dobrá obchodná príležitosť. Bola to zhoda náhod. Netrpíme žiadnym patetizmom, aby sme uprednostňovali Česko alebo Slovensko, rozhodli sme sa iba na základe príležitosti.
Aký vplyv na vaše rozhodovanie mal fakt, že na českom trhu existuje neporovnateľne vyššia konkurencia medzi luxusnejšími módnymi značkami ako na Slovensku?
To máte pravdu, ale ich ponuka je limitovaná a je to len otázka Prahy. Vieme, že Slovensko je malý trh a to je možno pre nás jeho silná stránka.
Čiže porovnávate Bratislavu skôr s Brnom?
Dá sa to tak povedať, akurát Bratislava sa snaží byť viac
Zostáva vám 68% na dočítanie.