Vladislav Hypš, country manažérom značiek s.Oliver a comma pre Českú a Slovenskú republiku SNÍMKA: Comma
StoryEditor

Známa značka otvára prvý obchod na Slovensku: Konkurencia je tu limitovaná, vidíme dieru na trhu

27.07.2022, 00:00
  • Na slovenský trh prichádza úplne nová módna značka. Nová na Slovensku, ale nie v Európe.
  • Nemecký brand comma tento rok oslavuje okrúhlu päťdesiatku a mnohé tunajšie zákazníčky ju už stihli spoznať počas svojich nákupov v susednom Rakúsku.
  • O cieľoch aj pozícii značky sme sa rozprávali s Vladislavom Hypšom, country manažérom značiek s.Oliver a comma pre Českú a Slovenskú republiku.

Čo si sľubujete od slovenského trhu? 

Nehľadáme ekonomický zázrak. Máme už skúsenosti so značkou s.Oliver, ale comma sa nachádza na úplne inej časti cenového spektra. Jej vstup na slovenský trh je pre nás investíciou do budúcnosti. Čoskoro otvoríme v nákupnom centre Nivy prvý kamenný obchod na Slovensku a už teraz premýšľame nad ďalšou filiálkou. V horizonte piatich rokov by sme chceli mať päť predajní. Trh je však limitovaný, je nám jasné, že nevstupujeme na 40-miliónový, ale na 5-miliónový trh. Prichádzame na Slovensko, pretože vieme, že má potenciál a veríme, že tu zafunguje kvalita, nie kvantita. 

V čom vidíte potenciál slovenského trhu, keďže ešte nie ste ani na českom? 

V Česku máme veľkého obchodného partnera, ktorý nás reprezentuje. Na Slovensko prichádzame aj preto skôr, lebo sa nám jednoducho naskytla dobrá obchodná príležitosť. Bola to zhoda náhod. Netrpíme žiadnym patetizmom, aby sme uprednostňovali Česko alebo Slovensko, rozhodli sme sa iba na  základe príležitosti. 

Aký vplyv na vaše rozhodovanie mal fakt, že na českom trhu existuje neporovnateľne vyššia konkurencia medzi luxusnejšími módnymi značkami ako na Slovensku? 

To máte pravdu, ale ich ponuka je limitovaná a je to len otázka Prahy. Vieme, že Slovensko je malý trh a to je možno pre nás jeho silná stránka. 

Čiže porovnávate Bratislavu skôr s Brnom? 

Dá sa to tak povedať, akurát Bratislava sa snaží byť viac

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 68% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-06-28 16:00:00 - Feat.: 0 - Title: Vášeň k experimentom vyvrcholila dizajnom z bioplastov: Kľúčovú zmenu priniesli prvé okuliare
01 - Modified: 2024-12-19 14:42:02 - Feat.: - Title: Vyrastie Rážovi a Vallovi konkurent? Súkromník ukázal bližšie plány prístavu v Bratislave za 680 miliónov eur 02 - Modified: 2024-12-18 23:00:00 - Feat.: - Title: Ako spolu súvisia inovačná a biznis stratégia? 03 - Modified: 2024-12-18 13:51:22 - Feat.: - Title: Prvá skúšobná jazda petržalskej električky bude už zajtra. Oficiálne začne premávať na jar, oznámil Vallo 04 - Modified: 2024-12-18 13:44:59 - Feat.: - Title: Bratislava je hlavné mesto. Treba k nemu tak aj pristupovať, vraví Pellegrini po stretnutí s Vallom a Drobom 05 - Modified: 2024-12-18 11:01:27 - Feat.: - Title: Škoda radikálne zmení svoje obľúbené SUV. Ochutnávku dizajnu ponúkajú prvé skice
menuLevel = 2, menuRoute = style/dizajn, menuAlias = dizajn, menuRouteLevel0 = style, homepage = false
19. december 2024 21:23