Ak sa v japonskej sieti rýchleho občerstvenia spýtate, čo bude nový hit, odpoveď bude takmer vždy čierna. Tentokrát najčernejšia zo všetkých. Spoločnosť, ktorá má v ponuke napríklad Windows 7 Whopper (obsahuje sedem plátkov mletého mäsa), začne v stredu 19. septembra predávať hamburgery Kuro Pearl a Diamond Kuro. Kuro znamená v japončine čierny a túto farbu bude mať žemľa, omáčka a dokonca aj plátkový syr. A, samozrejme, to všetko v sprievode koreneného hovädzieho burgeru.
Čierne hamburgery japonský Burger King prvýkrát na obmedzený čas ponúkal už pred dvoma rokmi a stali sa hítom. V predajnosti tromfli všetky ostatné novinky. Preto sa na čas objavili aj vlani. „Čierne hamburgery sa predávali veľmi dobre, kvôli ich vzhľadu, ale ľudia sa po čase vrátili ku klasike kvôli chuti,“ vysvetlil hovorca spoločnosti. Kuro Pearl a Diamond Kuro, ktoré sa budú dať kúpiť až do začiatku novembra, sa rozhodli predchádzajúce verzie prekonať aj v tomto ohľade. Podľa spoločnosti sa na zafarbenie syra používa bambusové uhlie, zatiaľ čo atrament z chobotnice pomôže omáčke získať tmavší odtieň. „Bambusové uhlie dodáva príjemnú vôňu aj žemli,“ povedal hovorca.
Jednoduchý Kuro Pearl, ktorý obashuje žemľu, burger, syr a omáčku sa bude dať kúpiť za 480 jenov (3,50 eura). Deluxe Kuro Diamond hamburger, kde okrem toho nájdete aj rajčiny, hlávkový šalát a cibuľu vyjde na 690 jenov (5 eur).
Zdroj: wsj.com