Výpredajové koše s debutmi SuperStar sa ešte nestihli vyprázdniť a už sa do nich chystá nová várka. Slovensko ju opäť skúsi nájsť, tú superhviezdu. Prvá i druhá séria sa síce dočkali svojich víťazov, ale o superhviezde veru nemôže byť ani reči. Koščová zapadla prachom, Cmorik tiež a ak ktosi z účastníkov zostal v širšom povedomí, tak len vďaka bulváru, ako partner kohosi tiež "slávneho", alebo ako opilec, a tak ďalej. Noviny treba predať každý deň, každý deň treba kopec obrázkov a kto na nich má byť? Vedci? Filozofi? Morálne autority? Nie veru. Ak aj by sa niekto skutočne hodný pozornosti na titulke objavil, tak len preto, aby si vydavateľ vyskúšal, aké to je, keď sa celý náklad denníka vráti v remitende. Dav baží po nových tvárach, miláčikoch, čo ich včera ešte nikto nepoznal, zvlášť keď prvé dve SuperStar neobjavili nikoho, v kom by driemal superhviezdny potenciál. Žiadna osobnosť, žiadny skutočný hudobný talent, žiadny názor, len bezvýznamní jedinci, vzorka, ktorá v populácii reprezentuje tých na pohľad najsympatickejších.
SuperStar je súťaž prefabrikovaných interpretov, nie tvorcov a ako taká už z princípu nemôže nájsť nikoho, kto sa z jej osídel vymaní a bude schopný fungovať aj sám za seba. Áno, dá sa oponovať Anetou Langerovou, ale nefunguje to, lebo hoci sa Aneta snaží, naozajstný rešpekt si buduje len veľmi ťažko. A predsa je dobre, že tretia SuperStar vypukne. Táto okázalá prázdna šou sa totiž prvýkrát predstaví vo svojom domovskom prostredí -- v komerčnej televízii. Už nebude treba vymýšľať, ako to urobiť s tými prestávkami, aby aj koza zostala celá, aj zadávatelia reklamy si prišli na svoje. A predovšetkým, SuperStar konečne prestanú financovať platcovia koncesionárskych poplatkov.
StoryEditor