StoryEditor

„Prepáč, minul som to na seba.“ Pozrite si ďalšiu reklamu roka

19.06.2014, 15:05
Autor:
stlstl
Predstavujeme vám štvrtú z vybraných reklám, ktorá súťaží o cenu v rámci prestížneho reklamného festivalu Cannes Lions.

Už piaty deň vo francúzskom Cannes beží najprestížnejší reklamný festival Cannes Lions. HNonline.sk v spolupráci s kreatívnou agentúrou Wiktor Leo Burnett predstavuje najoceňovanejšie reklamy uplynulého roka. Každý deň prinášame pohľad na vybranú reklamu očami tých najpovolanejších – komunikačných manažérov spoločností zaradených do rebríčka TOP 100 zadávateľov reklamy na Slovensku.

Dnes odpovedá pán Emil Huraj zo spoločnosti NAY, v ktorej pôsobí už od roku 1999. Prešiel si rôznymi pozíciami ako produktový manager, sales manager, vedúci marketingového oddelenia či marketingový riaditeľ. Momentálne zastáva pozíciu Business development managera a zastrešuje marketingovú komunikáciu, PR, zákaznícke služby, vizuál nových predajní a nové kľúčové strategické projekty.

Naša otázka: „Má podľa vás táto reklama šancu na ocenenie? Prečo?“  


E. H.: Jedným z  najzložitejších období v reklamnej brandži je čas Vianoc, keď na jednej strane klient staví na istotu a požaduje využitie klasických symbolov Vianoc (lietajúce soby, spievajúce deti, bradatí starí usmievaví deduškovia), na strane druhej chce, aby jeho reklama bola jedinečná. Výsledkom zväčša býva veľká nuda, ktorá začína už v októbri. Mám rád, keď sa stretne kreatívna agentúra a odvážny klient a vymyslia netradičný koncept. Zvlášť mi to imponuje v období, akým sú Vianoce, ktoré pre väčšinu obchodníkov znamenajú významnú časť obratov a neraz rozhodujú o tom, či daný rok skončia v pluse alebo v strate. Práve preto táto reklama určite šancu na úspech má, pretože je zdravo drzá, jednoznačne rozpoznateľná a v najväčšom mediálnom pretlaku a vianočnom klišé dobre zapamätateľná. Kiež by bolo pár takýchto odvážnych reklám aj u nás.

Projekt Cannes Predictions prináša kreatívna agentúra Wiktor Leo Burnett, ocenená titulom "Agentúra dvadsaťročia", titulom pre najúspešnejšiu agentúru v celej 20-ročnej histórii súťaže Zlatý klinec. Hlasovanie na www.cannespredictions.sk je zastavené. Meno víťaza súťaže, ktorý získa úplne novú dizajnovú Kia Soul s plnou nádržou na týždeň, sa dozviete už čoskoro na www.blog.cannespredictions.sk.

01 - Modified: 2006-06-30 13:21:00 - Feat.: 0 - Title: Vlani bolo v zahraničí takmer pol milióna Slovákov
01 - Modified: 2024-09-05 22:00:00 - Feat.: - Title: Jeden z najväčších predajcov elektroniky na Slovensku skončil. DATART je už NAY. Zlúčenie značiek prináša zákazníkom výhody. 02 - Modified: 2024-08-16 06:07:05 - Feat.: - Title: Aupark si v tendri vybral Wiktor Leo Burnett 03 - Modified: 2024-07-24 14:15:19 - Feat.: - Title: Od Slovákov ukradli viac než 60-tisíc, peniaze chcú poslať pred zmluvou. Podvodníci využívajú schránkovú firmu 04 - Modified: 2024-06-10 07:58:18 - Feat.: - Title: KFC na Slovensku spúšťa svoju prvú televíznu kampaň 05 - Modified: 2024-05-14 22:00:00 - Feat.: - Title: Ako výhodnejšie vyriešiť nákup bielej alebo čiernej techniky pre firmu, školu alebo úrad?
menuLevel = 2, menuRoute = style/kultura, menuAlias = kultura, menuRouteLevel0 = style, homepage = false
23. november 2024 23:12